kim_hester schreef:het kan mij niks schelen wat iedereen van mijn mening vind, ik heb nog nooit een draf/renpaard met de oren naar voren zien lopen, en als een paard niet goed genoeg is, gaat t naar de slacht, of verkocht terwijl zon paard al veel heeft meegemaakt, van dit hele gebeuren. en paarden op hun 2 jarige beleren voor zon sulky en gelijk maar de baan op? schandalig! ben blij als ze dit hele gebeuren stoppen! aangezien ik weer een te kortzichtige opmerking heb geplaatst. En ja in iedere tak zitten rotte appels, zo ook in de dressuursport, hier heb ik ook geen goed woord over, net zoals de drafsport
wat is dit dan?

en dit

eneh.. deze:

leuk dat je een mening geeft die nergens op slaat en nergens op gebouwd is..
maar een draver word bij 95% van alle stallen behandeld als topatleten,, er word niet eerder met ze in de baan gelopen als het paard aangeeft en laat zien dat hij/zij er klaar voor is..
omdat jij ze zonodig zien op momenten dat ze hun oortjes niet naar voren hebben, is omdat ze in een volledige concentratie zitten..
een draver word 1000000x maal beter behandeld als bijv. een Manegepaard.. want dat is pas zielig.. (als je het zo wilt zien dan)
dravers hebben met regelmaat dagen rust,, en staan dan lekker in het land..
dravers krijgen na een goed seizoen, lekker 3 of 4 maanden vakantie.. waarbij ze soms dag en nacht in het land staan..
dravers hebben vaak zat hun oortjes naar voren.. maar jij lacht toch ook niet als jij op volle snelheid aan het hardlopen bent..
of ziet een van de beste dravers in de wereld, Commander Crowe er nou zo slecht uit

of mijn lieve merrie toen ze net een koersje had gewonnen

of mijn held..

jaa echt,, die zien er allemaal wel heel slecht en ongelukkig uit..
ga je eerst maar even verdiepen voordat je zo een onzin antwoord moet plaaten
Laatst bijgewerkt door maaikj op 22-02-10 13:48, in het totaal 2 keer bewerkt