Westerntrail schreef:Ja ik hed het gisteren gezien.
Heb je zo lang gespaard voor en paard en dan krijg je dit.
1900 euro sparen in 4 jaar is, is 40 euro per maand, heeel benieuwd hie ze gedacht had de 250,- per maand te betalen wat een paard kost!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

fokfanaat schreef:1900 euro sparen in 4 jaar is, is 40 euro per maand, heeel benieuwd hie ze gedacht had de 250,- per maand te betalen wat een paard kost!
maar kan inderdaad zijn dat de ouders daar bij zouden schieten.
dan heeft ze nog mazzel in de juiste regio te wonen
fokfanaat schreef:heeel benieuwd hie ze gedacht had de 250,- per maand te betalen wat een paard kost!

fokfanaat schreef:Westerntrail schreef:Ja ik hed het gisteren gezien.
1900 euro sparen in 4 jaar is, is 40 euro per maand, heeel benieuwd hie ze gedacht had de 250,- per maand te betalen wat een paard kost!
sans6 schreef:Ga dit straks thuis even bekijken.
paardenwereldje komt niet echty positief naar buiten zo zeg, vorige week en nu weer...

Siets schreef:Heb het ook gezien, en vond het erg sneu voor het meisje..
Maar dan komt bij mij wel meteen weer de gedachte naar boven: Wat voor paard koop je tegenwoordig nog voor 1900 euro?
Erg sneu voor het meisje, en ook erg arrogant van de verkopende partij. De relatie was over, dus heeft zij er niets meer mee te maken. Verschrikkelijk...
simodi schreef:Begreep ik nou goed tijdens de uitzending dat het paard ook bijna een jaar bij dat meisje had gestaan?
Waarom zo lang?
Ik vind het idd ook echt niet handig om eerst (volledig) te betalen en dan pas te keuren, da's toch vragen om risico's ...
Het blijft een sneu verhaal, maar erg handig zijn ze ook niet geweest en goed van vertrouwen, niet alleen bij de aankoop maar ook met het regelen van het terugnemen. Ook dan zou ik eerst geld vragen en dan pas paard inladen!
Vraag me ook af of er wel een koopovereenkomst was getekend, want dan zou ook duidelijk zijn wie verkoper was.
fokfanaat schreef:Westerntrail schreef:Ja ik hed het gisteren gezien.
just_bassie schreef:Je gaat voor het eerst een paard kopen en dan zonder iemand die er verstand van heeft...
Niet erg goed over na gedacht vind ik, Als je toch een paard gaat kopen dan ga je toch eerst langs een onafhankelijke DA voor een keuring...en daarna word hij pas betaald.
Dan zit je niet met terug betalen oid.
En je kunt toch geen ontvangstbevestiging tekenen als je nog geen geld in handen hebt....sorry hoor maar dat is toch best wel dom
CM_ schreef:Hopelijk worden door deze uitzendingen de leken eens wakker geschud.
Een paard kopen en later pas keuren..... Niemand is tegenwoordig te vertrouwen, en zeker handelaren niet.
Hopelijk worden zo ogen geopend en dieren altijd meteen gekeurd.
jury schreef:niet mijn paard, maar lelijk door gebrek, als je hier mee zou kunnen gaan trainen wordt ie vanzelf mooier.
Zat nog even op site te kijken maar paard was 1900, waarom ze dan maar 1500 vd rechter toegekend krijg begrijp ik eerlijk gezegd niet. Ik zou ook nog de kosten voor verzorging vergoed willen zien. Je kunt tenslotte het paard niet optimaal benutten.
Dat instorten van de handel vind ik nog wel meevallen hoor. Ik zit zelf in het vastgoed en daar zie je net als bij de paarden dat goede panden nog steeds verkopen. Maar panden met een gebrek gaan wat minder
kohtje schreef:jury schreef:niet mijn paard, maar lelijk door gebrek, als je hier mee zou kunnen gaan trainen wordt ie vanzelf mooier.
Zat nog even op site te kijken maar paard was 1900, waarom ze dan maar 1500 vd rechter toegekend krijg begrijp ik eerlijk gezegd niet. Ik zou ook nog de kosten voor verzorging vergoed willen zien. Je kunt tenslotte het paard niet optimaal benutten.
Dat instorten van de handel vind ik nog wel meevallen hoor. Ik zit zelf in het vastgoed en daar zie je net als bij de paarden dat goede panden nog steeds verkopen. Maar panden met een gebrek gaan wat minder
Maar de prijzen zijn wel gedaald van paarden.