Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gerlin schreef:cmatthijssen schreef:ja dat is zeker kort!!
gisteren bij ons op de manege 2 kinderen gehad die van den goubergh af kwamen, dus ik heb goed geluisterd:P
heb er zelf ook 7/8 jaar gereden dus was wel ff het luisteren waard.
mijn nichtje rijd daar nu nog, en die had net een nieuwe kaart gekocht, die moeten nu maar hopen dat ze hun geld terug kunnen krijgen!!
Even offtopic, op welke dag heb je altijd gereden?
Ik heb ook 9 jaar op de Goubergh gereden en daardoor 2 buurmeisjes aangestoken, die zijn nu dus ook helemaal geshockeerd dat ze bijna zowat per direct moeten stoppen. Maar ik hoorde van mijn buurman dat de lesgeefster er mee bezig was de kinderen van zaterdag mee te nemen naar een manege in Ruchpen.
Gerlin schreef:Over het onkindvriendelijke vind ik wel onterecht, wij mochten echt altijd vanalles op de manege met alle paarden en pony's. Daarom vond ik het altijd zo leuk op de manege! Volgens mij heb je niet op elke manege de vrijheid die wij altijd kregen!
Ilsje_007 schreef:Appie was mijn favoriet![]()
. Die moet nu ook echt al bejaard zijn, hij was er al toen ik daar begon met rijden en toen was ik 8, nu ben ik 22.
cmatthijssen schreef:@ hidalgo:inderdaad zo makkelijk is het denk ik niet, ik denk dat de meeste ouders het toch wel makkelijk vinden als hun kind met de fiets kan ipv elke keer gebracht en gehaald moeten worden. mocht dit geen probleem zijn dan zijn er genoeg maneges in de buurt haha.
LindaV schreef:@Amanda_T. Gisteren was ik er nog met oefenspringen en toen stonden ze er allemaal nog hoor.
En natuurlijk is het schrikken voor alle kinderen, maar het is een toplocatie en ik vind het super dat ze er nu meer uit gaan halen! Ik wens familie v/d Pluijm veel succes en ik ben erg benieuwd.
petraaken schreef:Hmm, ik ben toch wat sceptisch. Allemaal goed en wel om er een hippisch centrum ala zilveren spoor in Moorsele van te maken maar die hebben in het begin ook gewone manegelessen en pension stalling gehad. Die zijn geleidelijk aan volledig overgeschakeld naar het huidige hippisch centrum. volgens mij was het verstandiger geweest om geleidelijk aan over te schakelen. Lijkt me nu niet bepaald gunstig om de manege lessen en pensionstalling te stoppen met onmiddellijke ingang. Zo'n complex is dan niet rendabel.