SuperPepeijn"]zo kan je in oneindigheid doorgaan. wat geeft de mens recht om het vlees van dieren te eten bv.
[quote="The_Lady_Of_Rage schreef:Wat geeft de mens het recht om genetica van dieren te veranderen? Niets, helemaal niets...

[/quote]
Ja , en wat geeft dieren het recht om dieren te eten , en koeien al dat arme gras . kom nou nou moet je het niet zo onnodig ver gaan drijven hoor .
Klonen hoeft voor mij niet , punt 1 omdat we eens moeten ophouden met God te spelen ( uiteindelijk keert het zich toch tegen je) en 2 ik voel er niets voor om dadelijk omringd te worden door allerlei kopieën van elkaar . Laat dat maar aan de natuur over als ze nog eens een tweeling maakt . Zie je strax al een startlijst van 25 exact op elkaar gelijkende Bonfire's ? was daar nou boeiend aan ?
En nee ze zullen niet allemaal dezelfde proef neerzetten , maar het idee alleen al dat je Bonfire 394455 en Bonfire 3944556 ...in de ring hebt lopen doet me vervelen
Wat is er dan nog leuk aan fokken als je niet meer hoeft te gokken
De rijken nog wat rijker laten worden en de armen nog wat dieper in de grond stampen , ja daaaag!
U can't fool nature , she ALWAYS strikes back ! }>
Organen klonen tot daar aan toe dat kan echt van pas komen, maar de gehele fauna en flora proberen vind ik de allergrootste klere onzin die er bestaat . }>
Stel , ouders verliezen een kind en ze laten hem klonen . Moet dat niet ontzettend kl*te zijn voor zo een kind om behandelt te worden als iemand die het niet is enkel en alleen omdat het er op LIJKT ?
Een lichaam kun je klonen , maar ik geloof NOOIT dat je dat ook met de geest kunt .

*deze moest er even bij ...*
maar ze vader blijft toch de aller liefste