Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lante schreef:Ik weet wel dat hij nog altijd zelf deed toen mijn ex navraag deed, de hengst was erg braaf en mak zei hij. Het is inderdaad al wel een oudere man, dus ik kan me zo voorstellen dat iemand anders hem inmiddels helpt, maar hij blijft inderdaad eindverantwoordelijke, dus... Het wordt hoe dan ook wel uitgezocht, dus de waarheid komt vast wel boven.
jannie86 schreef:ik zie de link wel naar een andere hh, maar kan me niet voorstellen dat hun hier in mee zijn gegaan... ken ze persoonlijk.
hetbommeke schreef:Helaas niet meer zo onschuldig, want het tegendeel is bewezen. Het staat sinds een kwartier op Telegraaf.nl
Behoorlijk zuur voor de merrie en veulen eigenaren.
froukje2 schreef:Lante schreef:Ik weet wel dat hij nog altijd zelf deed toen mijn ex navraag deed, de hengst was erg braaf en mak zei hij. Het is inderdaad al wel een oudere man, dus ik kan me zo voorstellen dat iemand anders hem inmiddels helpt, maar hij blijft inderdaad eindverantwoordelijke, dus... Het wordt hoe dan ook wel uitgezocht, dus de waarheid komt vast wel boven.
Het gaat er hier helemaal niet om of Rypke mak en braaf is, Rypke heeft gewoon zijn dekdienst wel bewezen denk ik, een prachtige hengst met veel goeie nakomelingen, en ik geloof er niks van dat Annema na al die jaren goede dekdienst nu ineens zelf bedenkt om het op zo.n manier te gaan doen,
annema is zelf inderdaad op leeftijd zou hij het dan nu nog het op zo.n manier proberen??? ik geloof er niks van.
Neem maar van mij aan dat hier meer achter zit.
Nog niemand die de link naar een andere HH in de buurt ziet.
horseyfries schreef:Wij wachten in spanning het onderzoek af als onze stermerrie Hester straks haar veulentje gekregen heeft. Ze is in 2009 gedekt door Rypke maar ook haar veulen zal nu dus op DNA onderzocht moeten worden als het geboren wordt.