Jammer dat zoveel mensen hier op Bokt Totilas direct op hun merrie zouden zetten zonder eens goed objectief naar hun merrie te kijken en eens na te denken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamboBeach schreef:Ik vind het zo mooi die reacties hier, dat er zoveel mensen zijn die hopen dat er goed over nagedacht wordt met het fokbeleid... Fokken is toch nog altijd gokken...
Ik vind het altijd zo dom als mensen zo praten!
MamboBeach schreef:Ik vind het zo mooi die reacties hier, dat er zoveel mensen zijn die hopen dat er goed over nagedacht wordt met het fokbeleid... Fokken is toch nog altijd gokken...
DL_ schreef:Zonde. Vrees dat dit topic een mooie afspiegeling gaat worden van de realiteit over een aantal maanden. Veel mensen die hun merrie laten dekken omdat ze "ook een zwart veulentje willen" en omdat het "met gribaldi niet lukte, painted black te klein is en toen maar voor san remo gegaan" en de mensen wiens merrie wel mooi aansluit zijn bang voor penny te worden uitgemaakt...
Zondezondezonde.
DL_ schreef:Zonde. Vrees dat dit topic een mooie afspiegeling gaat worden van de realiteit over een aantal maanden. Veel mensen die hun merrie laten dekken omdat ze "ook een zwart veulentje willen" en omdat het "met gribaldi niet lukte, painted black te klein is en toen maar voor san remo gegaan" en de mensen wiens merrie wel mooi aansluit zijn bang voor penny te worden uitgemaakt...
Zondezondezonde.
Michael1104 schreef:reken maar op minimaal 3500 euro...
ik hoop dat ze wel kieskeurig zijn met het aanbieden en niet dat er allerlei tinkers-totilas veulens komen.
Ook nog de vraag of hij wel goed dekt, voor hetzelfde geld krijg je alleen maar ezels eruit.
Lovely schreef:DL_ schreef:Zonde. Vrees dat dit topic een mooie afspiegeling gaat worden van de realiteit over een aantal maanden. Veel mensen die hun merrie laten dekken omdat ze "ook een zwart veulentje willen" en omdat het "met gribaldi niet lukte, painted black te klein is en toen maar voor san remo gegaan" en de mensen wiens merrie wel mooi aansluit zijn bang voor penny te worden uitgemaakt...
Zondezondezonde.
Haha, inderdaad. En nu maar hopen dat dit louter zwarte, grootbewegende, grote veulentjes geeft
.
Zondezondezonde.
Lilliputter schreef:MamboBeach schreef:Ik vind het zo mooi die reacties hier, dat er zoveel mensen zijn die hopen dat er goed over nagedacht wordt met het fokbeleid... Fokken is toch nog altijd gokken...
Fokken is gokken, maar als jouw gedachten op niks gebasseerd zijn kun je beter gaan schaken