Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Au3 schreef:Erg jammer voor Albert, maar Oki zal redelijk snel over het "verlies" heen zijn. Zeker voor de nederlandse springsport een groot verlies, maar een verstandiger besluit hadden de eigenaren niet kunnen maken
Misschien omdat ik dan zonder muziekje keek, hebben jullie nog die kerstboom ( lijkt me) gespot in de binnenbak ?![]()
Wie heeft er nu nog een kerstboom staan![]()
Relaxed schreef:Dat verwacht je idd niet van Arend, die komt altijd zo hard en gevoelloos over. Maar kan heel goed begrijpen dat ze dit toch aan het hart gaat! Ik hoop dat we nog veel van Okidoki horen
Wij moesten wachten tot de deken af was, zodat ons dekje geborduurd kon worden
Citaat:gaat wel weer over als ze naar hun bankrekening kijken..
Rhodos schreef:Getverderrie.. met dat muziekje erbij en de tekst op de deken word ik er nog emotioneel bij ook..

) bedrag voor te krijgen.
Susy_Q schreef:4 miljoen euro, maar wel een beetje verdriet..
gaat wel weer over als ze naar hun bankrekening kijken..
marrianne schreef:Rhodos schreef:Getverderrie.. met dat muziekje erbij en de tekst op de deken word ik er nog emotioneel bij ook..
Hihi ik ook hoor.. Pfff..
[/quote]
MarcelDufour schreef:Verbaas me dat zoveel mensen schrijven dat ze Arend zo niet kennen. Zo ken ik hem juist wel. Arend is altijd iemand geweest die heel gepassioneerd over zijn paarden was. Desondanks heeft hij ook al vroeg begrepen dat als je verliefd wordt op je paarden, en ze nooit verkoopt, dat het dan heel snel gedaan is met je stalletje. Deze verkoop biedt tenminste weer zekerheid dat de stal voorlopig voor langere tijd verzekerd is van continuiteit. Maar het is nou eenmaal vaak zo dat je van de beste paarden ook het meest gaat houden....helaas zijn dat altijd de paarden die ook in de belangstelling staan van evt. kopers.
Zal hem zeker missen!! Ezumii schreef:Al gaat de nieuwe eigenaar er buitenritjes mee maken, voor 4 miljoen moet zo'n paard toch weg. Zeker als je een grote stal runt en dan de zekerheid hebt dat je de komende tijd alles kan betalen.
Zonde van zo'n paard, dat absoluut..