Ruiterloze pony's zetten wegen rond Parijs op stelten *clip*

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:18

Het ziet er inderdaad ook wel beetje geinig uit, aangezien ze zo mooi bij elkaar blijven en het er niet zo heel chaotisch uit ziet. Zoals Stephanie zegt, vrij twijfelachtig dat ze allemaal tegelijk uitbraken, moet ook raar zijn gegaan.
Maar wat een geluk dat er niets is gebeurd! Met al die auto's en hard galopperende pony's, je moet er niet aan denken dat het verkeerd was gegaan..

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:25

Oeff gelukkig is er geen 1 gewond geraakt.
Ik zou wel raar opkijken, als ik ineens een hele kudde pony's over de snelweg zag galopperen ! :+
En wat onverantwoord om dan in te gaan halen!! :7

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:27

ze gaan echt hard... gelukkig is er niks gebeurt pffff

Ik denk dat ik in paniek raakte als ik dr zou rijden, in eerste instantie ben ik natuurlijk totaal overdondert maar heb erna het gevoel dat ik dit toch niet zomaar kan laten gaan...maar jee hoe van je zoon dier op de snelweg!

ze galoppeerde in het begin wel netjes op 1 baan he :P goed opgevoed hihi

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:28

en ik me maar afvragen tijdens het filmpje...hoe hard zouden ze nou gaan :o

vind wel link hoor, gelukkig goed afgelopen, maar volgens mij waren die beestjes helemaal niet zo in hun element; ik snap die automobilisten ook niet zo goed..ga er vooral naast rijden..ervoor rijden was helemaal ok..zo kun je ze in een fuik rijden toch??

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:30

haha je zou maar ineens een pony naast je auto zien rennen.. :+
Gelukkig maar dat er niets gebeurd is verder!

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:31

Het laatste filmpje, vast goed bedoeld, maar door zo af te remmen er voor was het wachten op het moment dat ze voor de andere auto's zouden lopen :oo Doodeng, idd ook doordat sommigen er gewoon maar langs inhalen, pff.
Wat een geluk dat er niets gebeurd is. En heel bijzonder dat een hele groep pony's zo ineens kan ontsnappen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:37

Nicole288 schreef:
Het laatste filmpje, vast goed bedoeld, maar door zo af te remmen er voor was het wachten op het moment dat ze voor de andere auto's zouden lopen :oo Doodeng, idd ook doordat sommigen er gewoon maar langs inhalen, pff.
Wat een geluk dat er niets gebeurd is. En heel bijzonder dat een hele groep pony's zo ineens kan ontsnappen.

vond dat ze mooi geleidelijk aan gingen vertragen met die auto, de inhaalder vind ik al een stuk enger. Idd een geluk dat er niks gebeurd is, is eens wat anders geweest voor de beestjes ipv met kindjes op de rug :+ , hun eigen tour de france ;) :+

DDW1190

Re: Ruiterloze pony's zetten wegen rond Parijs op stelten *clip*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:43

pfoehh, die bestuurder van dat rode autootje, ging ook maar net goed!
gelukkig is het goed afgelopen! :+

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:48

Tjong... Je zult ze inderdaad maar tegenkomen, wat zullen die beestjes zere hoeven hebben. :')

Maar denk dat het geluk is dat die beestjes met het verkeer meegingen. :j Hoewel zoals in het tweede filmpje het niet bevorderend is als je er vlak achter gaat razen. :n

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 23:33

Paardjes zien er heel relaxed uit idd en idd alsof ze eens lekker de beentjes strekken! Mooie bewegingen ook! Gelukkig is het allemaal heel goed afgelopen. Ik zou ook niet blij worden als mijn paardje zo ging stappen!

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 23:41

Wat een dappere dinkies zeg!! Even een run over de snelweg en nog slalommen ook. Maar ik zou me doodschrikken geloof ik. En die auto's die nog inhalen ook....
glukkig is alles goed gegaan.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 00:27

Damnnnn 8-) dat derde filmpje hahahahahaa kleine rakkers! ~~}>
Gelukkig is e rniets ernstigs gebeurd zeg, stel je voor wat een enorme chaos dit had kunnen opleveren :\

robin_hood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 00:38

Lijkt me ook een heel raar gezicht als je aan de andere kant van de snelweg reed. Je ziet dan zomaar ineens een heleboel pony's aankomen. Gelukkig zat er een vangrail tussen. De auto's die achter de pony's reden konden hun snelheid aanpassen ( al deden dat een aantal vreemd genoeg niet) maar als je ze van voren tegemoet komt....daar moet je toch niet aan denken!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 00:56

Blij dat het goed af is gelopen! Ik vind het stiekem wel hele leuke pony's! Die mogen ze mij wel brengen. :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 01:27

demt stel dat je dat zo ziet rennen op de weg ik zou me dood schrikken ik vind t wel een apart/grappig gezicht ook wel zo die rennende ponytjes..(denk ook wel op de 1 of andere manier proberen om als bijrijder in de auto vlakbij een pony t rijden en er dan op de 1 of andere manier dr op t springen ofzo) "misschien iets teveel westerns gekeke"

maar ze blijven btw wel netjes achter elkaar aan rennen..

maar wat een geluk dat geen van de pony's onder een auto is beland

Funfun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 03:03

Och arm beestjes met zadel en al. Gelukkig dat niemand gewond raakten.

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 06:30

Wonderlijk dat er niemand gewond is geraakt. Die knakker in die rode auto heeft ze zeker niet op een rijtje dat hij inhaalt vlak langs die paardjes?:S

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 07:02

Ze zien er trouwens erg goed uit die ponies. :D
En idd een wonder dat er verder geen ongelukken zijn gebeurd.

daisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 08:28

ik zou het spaansbenaud krijgen alsik daar in een auto zat.:o

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 08:54

Tjeutje zeg, het zal je maar overkomen! Gelukkig zijn alle pony's ongedeerd na dit avontuur weer terug. Even flink van de vrijheid genoten!!! (flinke beweging ipv kleine ritjes met kleine kinders...)

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 09:08

Ik vind de pony's er ook super uitzien. Gelukkig is alles goed afgelopen, maar die in die rode auto, mag wel een dikke bekeuring hebben. Jemig, je snapt toch zelf ook dat zo een actie supergevaarlijk is..

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 09:23

Wat een domme mensen die naast de pony's gaan rijden...worden ze alleen maar gestresst van...

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 09:38

Jeetje, heb echt met open mond gekeken. Moet zeggen dat ik het na de 2e keer wel geinig vond. Allemaal achter elkaar in een rijtje. Zadeltje op en keurig geschoren en de een trekt nog even een sprintje voor de ander en weer andersom. Maar je ziet dat mensen ook niet weten wat ze moeten doen, en dat is niet raar; want je komt het niet alledag tegen :D

Ik denk dat ik er ook naast zou rijden om te voorkomen dat ze de andere baan op gaan rennen en ze proberen een beetje te begeleiden. En anders er achter blijven en laten gaan.

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 09:56

Dat sommige mensen hierom kunnen lachen begrijp ik niet :o dit had grote gevolgen kunnen hebben als het net iets anders was gegaag, bedenk maar eens dat de auto's gewoon doorreden etc, en een groep paarden die in paniek zijn proberen te stoppen door ze te dwarsbomen met auto of wat dan ook LEVENSGEVAARLIJK zowel voor mens als dier.

Niet te bedenken hoe slecht het is voor die dieren om met zon vaart over het asfalt te crossen......

Ik vindt het toch knap dat ineens alle pony's zijn losgebroken :o

Edit, betreft dat politiepaard (had dat filmpje niet eerder gezien) vind je het gek met zon wapperende deken :roll:

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 10:04

En ik maar zeggen tegen Kalista met buitenrijden op het asfalt....Nee niet galopperen....:D

Het zal je gebeuren zeg. Gelukkig zijn ze veilig van de weg af gekomen.