Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariel89 schreef:Issy schreef:Super dat het nu met een sisser afloopt. En dat hij geen officiele waarschuwing krijgt. Hij rijdt zijn paarden superfijn. Jammer dat de filmster geen officiele waarschuwing krijgt want ze heeft toch duidelijk verkeerde info bij het filmpje gegeven. Wat mij betreft mag de toegang ontzegt worden voor zo'n Papparazzi bij alle wedstrijden.
verkeerde info bij het filmpje???
Ik heb geen geluid aan voor extra info, zie er geen extra info bij staan, kijk alleen naar de beelden. Geloof niet dat ze daar in gerommeld heeft. Dus als zij een waarschuwing zou moeten krijgen voor het filmen van die beelden, dan wordt de wereld wel heel erg krom!
Nimroy schreef:Rivaldo schreef:
Tja, dan heb je toch ook wel heel andere omstandigheden..
Met beetje lengtebuiging word je paard wel vrolijk.
Ik vind het goed dat de FEI er in ieder geval mee bezig is geweest.. Hoe dan ook vind ik het niet fijn voor zo'n paard als hij (als is het maar 5 min) met zijn kin op de borst loopt..(en ik heb het niet over de tong, want dat kan gebeuren en hij stopt hem terug..)
arno8 schreef:Aha, daar is het probleem: hij staat op stal! En is jouw pony nooit met bit bereden?
Ik nodig jou uit een kijkje te nemen naar de duizenden paarden die in het wild rondlopen en een foto te maken van een paard dat z'n tong er abnormaal uit heeft hangen.
arno8 schreef:Aha, daar is het probleem: hij staat op stal! En is jouw pony nooit met bit bereden?
Ik nodig jou uit een kijkje te nemen naar de duizenden paarden die in het wild rondlopen en een foto te maken van een paard dat z'n tong er abnormaal uit heeft hangen.
Bandida schreef:_Zsazsa_ schreef:Een ongelukje mensen! Een half rondje een tong uit de mond omdat hij per ongeluk de tong tussen het bit in heeft gewerkt. Kan iedereeeeeeen overkomen die met S&T rijd.. en over het bit gooien kan ook met een enkel gebroken...
tsssss![]()
Beetje goedpraten? Ik begrijp het niet hoor. Allemaal het filmpje gekeken maar niet gezien.
MamboBeach schreef:![]()
Er wordt hier lekker overdreven over een halve volte tong buiten de mond.
Nog een vraagje: Diegene die bitloos rijden, wat weten jullie hier eigenlijk vanaf?
Rooompie schreef:Jongens jongens, wat een gezellige discussie hier:) Overigens is patrick een heel goede ruiter, maar ondanks het 'maar' en 4 minuten opname is.. vinden jullie dat dit al voor 4 minuten goed gekeurd moet worden? Ik vind het ronduit belachelijk en schandalig dat men op deze manier zijn paarden rijd.
Al is patrick nog zo'n goede en vriendelijke ruiter, 1 sec opname is voor mij al 1 sec te veel. Of rijd je paard goed, of rijd niet.
Zo simpel vind ik het. Alsof die beesten voor zo'n leven kiezen..
Issy schreef:Rooompie schreef:Jongens jongens, wat een gezellige discussie hier:) Overigens is patrick een heel goede ruiter, maar ondanks het 'maar' en 4 minuten opname is.. vinden jullie dat dit al voor 4 minuten goed gekeurd moet worden? Ik vind het ronduit belachelijk en schandalig dat men op deze manier zijn paarden rijd.
Al is patrick nog zo'n goede en vriendelijke ruiter, 1 sec opname is voor mij al 1 sec te veel. Of rijd je paard goed, of rijd niet.
Hoe kom je aan 4 minuten? het is maar 19 seconden.
Issy schreef:Rooompie schreef:Jongens jongens, wat een gezellige discussie hier:) Overigens is patrick een heel goede ruiter, maar ondanks het 'maar' en 4 minuten opname is.. vinden jullie dat dit al voor 4 minuten goed gekeurd moet worden? Ik vind het ronduit belachelijk en schandalig dat men op deze manier zijn paarden rijd.
Rooompie schreef:Jongens jongens, wat een gezellige discussie hier:) Overigens is patrick een heel goede ruiter, maar ondanks het 'maar' en 4 minuten opname is.. vinden jullie dat dit al voor 4 minuten goed gekeurd moet worden? Ik vind het ronduit belachelijk en schandalig dat men op deze manier zijn paarden rijd.
Issy schreef:Super dat het nu met een sisser afloopt. En dat hij geen officiele waarschuwing krijgt. Hij rijdt zijn paarden superfijn. Jammer dat de filmster geen officiele waarschuwing krijgt want ze heeft toch duidelijk verkeerde info bij het filmpje gegeven. Wat mij betreft mag de toegang ontzegt worden voor zo'n Papparazzi bij alle wedstrijden.
Rivaldo schreef:Maar dat is voor sommige onder ons moeilijk te begrijpen omdat ze zelf nooit met S&T hebben (kunnen) rijden.
...
Storm76 schreef:Mijn kleine neefje krijgt blauwe lippen als het koud is, en dat zonder S&T...
MamboBeach schreef:Ik vind het zelfs een kwalijke zaak dat het FEI dit filmpje serieus heeft genomen en heeft onderzocht...![]()
Stelletje zolen die een beetje stiekem staan te filmen! Zeker hun detectiveberoep gemist...
Rivaldo schreef:arno8 schreef:Bij gebrek aan een goede verdediging gaat men weer op de persoon spelen. Kom mensen, doe nou even alsof je meer niveau hebt dan een peuter van 4 en ga eens in discussie! Probeer het eens! Zo eng is het niet hoor.
Belediging 2, danku!
Ik ben een nietlogischnadekendepeutervan4
Rivaldo schreef:Nimroy schreef:
Tja, dan heb je toch ook wel heel andere omstandigheden..
Met beetje lengtebuiging word je paard wel vrolijk.
Ik vind het goed dat de FEI er in ieder geval mee bezig is geweest.. Hoe dan ook vind ik het niet fijn voor zo'n paard als hij (als is het maar 5 min) met zijn kin op de borst loopt..(en ik heb het niet over de tong, want dat kan gebeuren en hij stopt hem terug..)
Maar stel, het paard wordt zo onwijs mishandelt, dan zagen die oren en ogen er wel anders uit!
Storm76 schreef:Rooompie schreef:Jongens jongens, wat een gezellige discussie hier:) Overigens is patrick een heel goede ruiter, maar ondanks het 'maar' en 4 minuten opname is.. vinden jullie dat dit al voor 4 minuten goed gekeurd moet worden? Ik vind het ronduit belachelijk en schandalig dat men op deze manier zijn paarden rijd.
Dus als je paard zijn tong een keer over het bit gooit, ben je een slechte ruiter en dan zou je met rijden moeten stoppen?
Dat schrijf je namelijk.