Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jetta schreef:Dit was geen vrolijke bok, het paard had de oren in de nek. Er was dus iets aan de hand.....
Ik hoop van harte dat het allemaal goed mag komen en ik hoop nog meer, dat de mens voorzichtig met paarden omgaat. Ik bedoel : die hindernissen....misschien wel spectaculair, maar paardvriendelijk? Op die hoogte???Ik vraag het me werkelijk af en niet voor het eerst
janouke schreef:hij bokte nu gewoon op de manier zoals hij altijd bokt, alleen steukelde hij nu waardoor hij voorover valt,
dat bokke zit gewoon in hem
pap zei tijdens zijn barrage nog: Hij heeft nog helemaal niet gebokt, haha
maar vond dat hij wel wat groot kwam op de laatste..!?
Watch_Me schreef:Of die het vaker doet of niet.
Dat paard zit vol met spanning, komop als een paard zo het parcour rond moet gaan, wat voor leuks zit er dan nog aan. Ik vond het vreselijk om naar zijn ritje te kijken.
Ik zal nou wel weer iedereen op m'n dak krijgen, maar als je even je ogen opendoet zie je dat dat paard gewoon een bonk spanning uitstraalt.
Watch_Me schreef:Of die het vaker doet of niet.
Dat paard zit vol met spanning, komop als een paard zo het parcour rond moet gaan, wat voor leuks zit er dan nog aan. Ik vond het vreselijk om naar zijn ritje te kijken.
Ik zal nou wel weer iedereen op m'n dak krijgen, maar als je even je ogen opendoet zie je dat dat paard gewoon een bonk spanning uitstraalt.