Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bandida schreef:Ik wilde in dit topic alleen maar opmerken dat heel dat vermenselijkte imago van die merrie onzin is, maar blijkbaar verkoopt zo'n Disneyverhaal ook hier goed. 't Is gewoon een paard, en dat ze graag loopt is voor haar mooi mee genomen, maar daar gaat het niet over. Het gaat over de $$$ en verder is het goeie marketing.
Cayenne schreef:Suelza schreef:quote="MamboBeach"
Waarom MOET je stoppen op het hoogtepunt?
Als deze merrie nog wil? Ik zou zeggen, lekker laten gaan!
/quote
Maar wie zegt dat dit paard dit daadwerkelijk wilt?
Het paard of de eigenaar???
De traineren ik neem aan dat die in dit geval het paard het beste kent.
Heb je dit paard weleens zien lopen? Oortjes erop en gaan. Geen twijfel mogelijk.
jmac schreef:Hoe vaak ga je dit soort nonsens nog posten?
Overigens: [DRS] [Breaking News] Zenyatta zal terugkeren in 2010 was veel eerder maar die wordt gesloten. Zo zullen mensen nog 's topics openen (...)
Suelza schreef:Je hoort mij ook niet zeggen dat het paard niet mag rennen/sporten, wat ik gewoon jammer vind is dat er eerst heel stellig een punt wordt ingenomen dat ze vonden dat de merrie hard gewerkt had, genoeg gedaan had, nooit meer op de baan zou verschijnen, bladibladibla
Maar als er dan geruchten de kop op doen dat men de nieuwe rising star/legende graag in de race wilt zien tegen deze topper, dan ineens...
Is ze nog niet aan haar pensioen toe, wilt ze alleen maar rennen etc.
Dat komt bij mij ongeloofwaardig over... Ik had meer respect gehad als ze na het zeggen van a. ook b. hadden gezegd. Die merrie heeft zich al lang bewezen.
En neem van mij aan... met 1 seizoen extra in de benen is ze volgend jaar het rennen echt niet ineens beu. Dus wat is dan de meerwaarde van nog 1 seizoen? Zo dat ze, net als nu, kan stoppen op haar hoogtepunt? Of, als ze pech heeft, als ze van haar troon gestoten is. En dan? Op zoek naar weer een nieuw hoogtepunt? Of toch proberen opnieuw een gooi te doen naar de troon?
Zo kun je bezig blijven...
Jaimyliefje schreef:Ik denk dat ze hier spijt van gaan krijgen...
Maar het blijft wel een geweldig paard!