Aanhouding in zaak van met jachtpijlen beschoten merrie

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gini
Berichten: 17993
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Aanhouding in zaak van met jachtpijlen beschoten merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:36

Ik zit in dezelfde situatie (alleen is de dader hier vaker geweest en heeft 1 paard het niet gehaald).
Je weet niet hoe slopend het is om te weten dat die mishandelaar(s) nog rondlopen. Komen ze nog terug? Zo ja, wanneer? Gaan ze elke keer een stap verder of is de "kick" nu toch afgenomen? Die auto die daar om de hoek staat, is die verdacht? Zou het die man kunnen zijn die daar aan de rand van de wei staat?
Allemaal vragen en onzekerheden die ons nu al maanden in de ban houden. Ik heb nog geen enkele nacht doorgeslapen, ik ben kilo's afgevallen, ik ben elke ochtend bang om naar de paarden te gaan (want wat ga ik misschien aantreffen).

Geloof mij vrij. Als deze dader wordt opgepakt en opgesloten trek ik van opluchting een fles champagne open. En niemand, maar dan ook niemand moet dan vanachter zijn computerscherm zeggen dat dat niet hoort.

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:40

Gini schreef:
Ik zit in dezelfde situatie (alleen is de dader hier vaker geweest en heeft 1 paard het niet gehaald).
Je weet niet hoe slopend het is om te weten dat die mishandelaar(s) nog rondlopen. Komen ze nog terug? Zo ja, wanneer? Gaan ze elke keer een stap verder of is de "kick" nu toch afgenomen? Die auto die daar om de hoek staat, is die verdacht? Zou het die man kunnen zijn die daar aan de rand van de wei staat?
Allemaal vragen en onzekerheden die ons nu al maanden in de ban houden. Ik heb nog geen enkele nacht doorgeslapen, ik ben kilo's afgevallen, ik ben elke ochtend bang om naar de paarden te gaan (want wat ga ik misschien aantreffen).

Geloof mij vrij. Als deze dader wordt opgepakt en opgesloten trek ik van opluchting een fles champagne open. En niemand, maar dan ook niemand moet dan vanachter zijn computerscherm zeggen dat dat niet hoort.


Daar teken ik voor, mocht het mij (hopelijk niet) ooit overkomen!
Ik bedenk af en toe zelf nog rampen die 'mijn' paarden zouden kunnen overkomen...
Ja, ik kan me voorstellen dat je dan zelf een fles champagne opentrekt, zoals jij het zegt. Maar houdt die angst niet aan? Bij mij zou het in ieder geval wel aanhouden, en zou ik echt niet het huis vol vrienden halen...

Maar ik denk dat dat iets amerikaans is... Big, bigger, biggest..

Gini
Berichten: 17993
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Aanhouding in zaak van met jachtpijlen beschoten merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 17:03

Ik weet niet of de angst aanhoudt. Ik denk het niet. De dader is opgepakt en het gevaar dus geweken.
Dat de opluchting plaats maakt voor nieuwe vragen, zoals het waarom en op welke manier, denk ik dan weer wel. Maar het moment dat ze me bellen en zeggen dat ze de dader gevonden hebben, spring ik een gat in de lucht.