Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:(Ik heb 2 nieuwe stallen aan huis die nu leeg staan......met een stukje vrije uitloop!!)
Citaat:Een scheidsmuur op de erfgrens
Achter de achtergevelrooilijn, op eigen erf, pal tegen de grens van het naburig erf mag u te allen tijde een scheidsmuur van 2 meter hoogte plaatsen. Rooilijnen zijn vastgelegd in het bestemmingsplan of volgen uit de bouwverordening. Onder een scheidsmuur verstaat de wetgever iedere ondoorzichtige afsluiting van steen, hout, matglas, plastic, versterkte rietmatten of ander daarvoor geschikt materiaal.
Raja schreef:En desnoods ga je naar de gemeente en wijs je ze op de wet dierenwelzijn en wellicht geven ze dan toestemming.
Prisca schreef:Raja schreef:En desnoods ga je naar de gemeente en wijs je ze op de wet dierenwelzijn en wellicht geven ze dan toestemming.
hahahahahahahahaha grapjas........de molen van de gemeente draai je van door. Betreffende ouders van die vriendin hebben weiland verkocht (met moeite) en paard op pension stalling gezet.
Reden voor mij om mijn paard lekker op een luxe pension stal te zetten binnen warm en droog met eten...geen gezeur met gemeentes en andere instanties.
tljrtos schreef:Bij sommige gemeentes mag het wel als het verrijdbaar is.Dus een oude trailer ofzo,is in ieder geval groot genoeg voor een Shetlander.Of aan zo'n oude gemeentewerkers keet zien te komen.Succes!
gohya schreef:citeer.Mijn paard staat ook lekker op een luxe penzionstalling hoor, dus mij hoor je ook niet klagen
Nee JOU hoor je niet klagen,maar is dat ook zo bij je paard?
Vind die het ook prima 24/7 op stal en af en toen naar buiten?
Kan me niet voorstellen dat een paard liever 24/7 op stal staat dan 24/7 lekker buiten.
Wij mensen denken voor de paarden,wij vinden het koud weer,dus is het voor paarden ook koud weer.
Wij trekken regen/winterjassen aan tegen de koude,dus paarden moeten een regen/winterdeken op.
Als er een paard is dat niet tegen dit weer kan,is die gauw genoeg ziek.Zolang ze gezond zijn kunnen ze prima buiten met dit weer,ook zonder schuilstal.
Bianc_Sten schreef:Koop geen dier als je er niet voor de volle 1000% voor kan zorgen![]()
gohya schreef:raja.
Ik zeg 24/7 op stal EN af en toe naar buiten.
Bianc_Sten schreef:Koop geen dier als je er niet voor de volle 1000% voor kan zorgen![]()