Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joanna74 schreef:Apart dat veel mensen het opeens goed vinden dat buurtbewoners het heft zelf in handen nemen.
Er zitten al genoeg instanties op laat die hun werk doen en spoor die eventueel aan.
Tevens ligt het hooi van deze paarden in de bagger omdat de buurtbewoners zo vriendelijk zijn hun hooi er steeds in te gooien !
Dorienn schreef:Heb het allemaal gelezen, en heb ook de eerdere foto's gezien. Ik vind dit artikel nu op een heksenjacht lijken.
Deze vrouw haar dieren moeten afgenomen worden, akkoord
Maar nu wordt àlles wat ze heeft afgebroken en geviseerd. Zoals in het artikel de zeecontainer wordt beschreven, djeezes.
NickAltena schreef:Ik wil niet veel zeggen, maar het weer is een van de dingen waar ik me bijna dagelijks hobbymatig mee bezighoud.
Als ik de afgelopen zomer bekijk dan kan daar geen modder zijn geweest....tenzij je kunstmatig de boel nat maakt...
Toch wordt hier door die zelfde "boze buurtbewoners" geschreven dat het daar het hele jaar door een modderpoel is.... dat vind IK dan wel vreemd hoor.
Joanna74 schreef:Nickaltena ten allereerst moet ik me spijtig zeggen dat ik het jammer vind dat jij het schijnbaar ook wil verpesten voor mensen die daar wel op een leuke manier hun dieren houden.
Moet de rest dan boete voor wat 1 persoon daar nu doet ?
Joanna74 schreef:Apart dat veel mensen het opeens goed vinden dat buurtbewoners het heft zelf in handen nemen.
Er zitten al genoeg instanties op laat die hun werk doen en spoor die eventueel aan.
Tevens ligt het hooi van deze paarden in de bagger omdat de buurtbewoners zo vriendelijk zijn hun hooi er steeds in te gooien !
russel schreef:Zouden ze dat niet doen om eindelijk die grens te laten bereiken?
Oog om oog, tand om tand.
NickAltena schreef:Joanna74 schreef:Apart dat veel mensen het opeens goed vinden dat buurtbewoners het heft zelf in handen nemen.
Tevens ligt het hooi van deze paarden in de bagger omdat de buurtbewoners zo vriendelijk zijn hun hooi er steeds in te gooien !russel schreef:Zouden ze dat niet doen om eindelijk die grens te laten bereiken?
Oog om oog, tand om tand.
Als iemand het lef heeft om een ander de poten te breken en dan zo schijnheilig voer in de blubber gooit om haar verhaaltje wat op te krikken.... vind IK dat schandalig.
Dan was blijkbaar de situatie niet echt erg genoeg om er werk van te kunnen maken en is het dus gewoon een persoonlijke hetze.
Nogmaals... ook ik ben als oud eigenaar van een van deze paarden niet blij met wat ik zie en vind zeker dat daar wat aan gedaan moet worden.
Maar op déze laaghartige manier.... nee.... dank je wel.
Als iemand wat fout doet mag die daar voor aangepakt van mij, ik ben ook voor een ingrijpen.
Maar iemand op déze manier kappot proberen te maken vind ik niet normaal, er zijn andere manieren (zoals hierboven al door mij geschreven) om op een menselijke manier die dieren te helpen.
Wat denk je dat de rechter hier straks van zal vinden die hier over moet gaan oordelen ?
Het is te hopen voor die lui dat haar advocaat hier niet ook leest....want dan hebben die "buurtbewoners" pas echt een probleem.
Maar ik heb zo mijn vermoedens dat dit allemaal al uitgeprint is.....
russel schreef:NickAltena schreef:
Als iemand het lef heeft om een ander de poten te breken en dan zo schijnheilig voer in de blubber gooit om haar verhaaltje wat op te krikken.... vind IK dat schandalig.
Dan was blijkbaar de situatie niet echt erg genoeg om er werk van te kunnen maken en is het dus gewoon een persoonlijke hetze.
Nogmaals... ook ik ben als oud eigenaar van een van deze paarden niet blij met wat ik zie en vind zeker dat daar wat aan gedaan moet worden.
Maar op déze laaghartige manier.... nee.... dank je wel.
Als iemand wat fout doet mag die daar voor aangepakt van mij, ik ben ook voor een ingrijpen.
Maar iemand op déze manier kappot proberen te maken vind ik niet normaal, er zijn andere manieren (zoals hierboven al door mij geschreven) om op een menselijke manier die dieren te helpen.
Wat denk je dat de rechter hier straks van zal vinden die hier over moet gaan oordelen ?
Het is te hopen voor die lui dat haar advocaat hier niet ook leest....want dan hebben die "buurtbewoners" pas echt een probleem.
Maar ik heb zo mijn vermoedens dat dit allemaal al uitgeprint is.....
Jij trekt conclusies en vind nu ineens dat de eigenaresse geen blaam treft? Heb je de filmpjes en foto's gezien? Ik ben wel benieuwd hoe het er met de vorst nu uitziet. Zal een ijsschots gebeuren zijn om daar te lopen...Ook toelaatbaar? Dat op de grond gooien van het hooi wordt door 1 iemand geroepen en ineens is het een waarheid![]()
Het wordt hoog tijd dat er eindelijk eens wat gebeurd in deze situatie. In Nederland is men veel te zwak als het op dierenwelzijn aankomt...