Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik reageer niet zo snel op dit soort dingen maar ik kreeg nu wel ernstig kippenvel van die foto's! Wat zielig voor dat paard en natuurlijk ook de eigenaren. Wat bezield zo iemand zou je denken.... Stuur de dader maar hier heen, dan zal ik hem ook is even laten voelen hoe het is om een paar pijlen in je lijf te hebben. Kan hier zo kwaad om worden
. Dit doe je toch niet!
. Hoop dat het diertje snel opknapt en dat de dader heel snel opgepakt wordt!
Nee dit kan toch niet?
Cassidy schreef:Ongelofelijk, wat bezielt de dader nou? Walgelijk gewoon, dat dier heeft niets misdaan. Zie net een artikel in de telegraaf over een katje dat gestorven is doordat vandalen een rotje in zijn anus hebben geduwd die vervolgens aangestoken en afgegaan is.
Walgelijk wat sommige mensen dieren toch aan kunnen doen!
Ik hoop dat ze de dader kunnen vinden!

Het geeft ze waarschijnlijk een geweldige kick om weerloze dieren pijn te doen

Ik vind het jammer dat niemand dit nou eens ziet gebeuren en er wat aan kan doen, want ik sta niet voor mezelf in als ik dit soort dingen zou zien, ik zou ze hartstikke dood slaan, stelletje aso's
upendo schreef:Och och..
Het is een wonder dat die merrie het overleefd heeft, met zo'n shock en deze verwondingen..
Zeer triest voor het dier. Ongelofelijk dat ze het überhaupt tot dan toe had overleefd.. Hopelijk komen er geen ernstige complicaties..