Bij mijn weten wordt over het algemeen 45° aangehouden.. Beetje groter maakt IMO niet uit (kinketting die losser is kan maken dat ie sneller door slaat zonder dat er extreem veel druk op staat enz) maar deze stang zit bijna op 90°
Sowieso zie je aan haar hele houding en aan die van Parzival dat het niet "als vanzelf" ging. Het is niet de gemakkelijke uitstraling die ze normaal hebben.
en daar hou ik niet zo van. tis de nr 2 van de wereld momenteel,absoluut prachtig wat ze kan met dit geweldige paard,en die stang zit prima. anders zal de jury, bondscoach,wedstrijdsteward,teamveterinair ,whatever wel wat van zeggen. laten wij er maar vooral veel respect voor hebben.
Zo simpel ligt het helaas niet. Laten we wel realistisch blijven. Tuurlijk rijd ze super, anders zat ze niet op dit niveau, maar dat betekent niet dat ze geen fouten kan maken of dat Parzival niet eens een k*tdag kan hebben waarbij ze eventjes de stang er meer bij pakt zodat ie iig een degelijke proef neer zet.
En tuurlijk kan hij een slechte dag gehad hebben. Dat zeg ik ook... Maar dan mag je daar ook niet omheen kijken en zeggen "nee het is super"... Het is niet super, ze lost het super op maar daarmee is de situatie niet super. Wat wel respect waard is, is dat ze het zo kan oplossen.. Echt ik doe het haar niet na.
(die is vast niet half zo vurig maar ze vertoont in haar mate van heetheid wel dezelfde kuren als Parzival vroegah zeg ma) en ik krijg het niet zo opgelost hoor
Dus heb een heilig respect voor hoe ze dit paard, met 10x zoveel temperament en kracht zo door de baan kan sturen... En over de aanleuning enz ben ik het wel geheel met je eens
Als eentje haar paard goed en correct voor mekaar heeft, dan is het deze dame wel...
over tot de orde van de dag na deze feestdagen,kijken of ik mijn parzival door de hoek bij de kantine krijg