breezy302 schreef:Volgens mij ben ik de enige die er niets aan vond? Ik vond de ouders te hangerig aan hun kind en die band met dieren vond ik ook wel meevallen zeg. Het was meer van kijk eens hoe ik aan de oren van een geit kan trekken en hoe die niets terug doet. Het kind is zeker autistisch maar toch herkende ik heel veel dingen die komen door ouders die niet consequent zijn. Ik had hier heel wat van verwacht en ik vond het echt tegenvallen.
Zou je, je verhaal wat duidelijker kunnen vertellen?
Heb je zelf trouwens (veel) ervaring met autisme, dat je dit zo kan zeggen?
Over dat consequent zijn, wat maakt dat uit voor een autist of je dat wel of niet bent?
Probleem vind ik meer dat mensen niet zeggen wat ze doen, want dat zorgt bij mij voor veel verwarring.
(reactie op de rest van het verhaal niet aansluitend op de post van breezy302):
Ik vond het een onzettend mooi verhaal, heel erg hoopvol, maar wel realistisch.
Hij heeft ook behoorlijk zwaar autisme, waardoor elke vooruitgang voor de ouders heel belangrijk is.
Maar ondanks dat hij zo zwaar autistisch is zie ik toch veel overeenkomsten tussen mezelf en hem.
Ik kan wel heel goed begrijpen dat als je weinig weet van autisme en spirituele zaken je dit een erg rare docu gaat vinden.
Vond het wel super interessant dat er allemaal "professoren" hun uitleg ook gaven, maar zonder dat was het ook wel een erg onduidelijk verhaal worden.