GeeskeP schreef:Jij had t over het publiek laten stemmen.. hoe wou je dat anders doen?
Heb ik dat gezegd?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Lijkt me niet, dan zouden de zwemsters ook niet hebben gewonnen, vanwege dat wat Pieter van den Hoogeband heeft geschreven vorige week. Anky is zeker weten niet de enige die hier over nadenkt, maar wel iemand die behoorlijk openbaar maakt hoe ze over dingen denkt.
Daarnaast als je Pauw en Witteman hebt gezien, zul je zeggen: Goh, dat is een sportmens, waarbij het niet alleen om haar eigen gaat. Want ze maakte wel even duidelijk hoe belachelijk ze het vond dat Marianne Timmer enkele jaren geleden als Olympisch kampioene niet eens werd genomineerd!!
Vertel mij eens, wat is er eerlijk aan stemmen, als je niet eens weet wat de gedachten achter de verschillende sporten zijn?
Wat is er eerlijk aan stemmen, als slechts een handjevol sporters mogen stemmen?
Is dat dan de mening van het publiek?
GeeskeP schreef:Janine1990 schreef:Lijkt me niet, dan zouden de zwemsters ook niet hebben gewonnen, vanwege dat wat Pieter van den Hoogeband heeft geschreven vorige week. Anky is zeker weten niet de enige die hier over nadenkt, maar wel iemand die behoorlijk openbaar maakt hoe ze over dingen denkt.
Daarnaast als je Pauw en Witteman hebt gezien, zul je zeggen: Goh, dat is een sportmens, waarbij het niet alleen om haar eigen gaat. Want ze maakte wel even duidelijk hoe belachelijk ze het vond dat Marianne Timmer enkele jaren geleden als Olympisch kampioene niet eens werd genomineerd!!
Vertel mij eens, wat is er eerlijk aan stemmen, als je niet eens weet wat de gedachten achter de verschillende sporten zijn?
Wat is er eerlijk aan stemmen, als slechts een handjevol sporters mogen stemmen?
Is dat dan de mening van het publiek?
maar dat is het vervelende van internet.. je leest t, maar hoort er geen toon onder.. 
Elja schreef:MelisXFeikje schreef:aangezien sven mijn neef is, kan ik niet echt partij kiezen,
maar de verhalen dat sven arrogant etc. is klopt wel een beetjeeerlijk gezegd,
hij kijkt amper naar zijn familie om en vind zichzelf heel wat aan het worden,
ik vind dat epke het wel verdiend heeft,!
Ik vind niet dat jij dit en publique mag neerzetten.
Privé en werk (van Sven) mag best gescheiden worden gehouden.
macho_pino schreef:Ik denk dat hij vooral zo arrogant overkomt, omdat hij weet wat hij wil en hoe hij dat gaat bereiken.
Je zegt ook dat hij weinig omkijkt naar familie, maar zou dat niet gewoon zelfbescherming kunnen zijn. Lees maar eens het interview met kemkers in het blad helden.

Jannepauli schreef:Ik heb een idee!!!In de "algemene" sport wordt het niks met paarden - het publiek ziet immers geen bloed, zweet en tranen.
Maar wij hier op bokt weten 't allemaal wel en aangezien dit forum inmiddels bekend en groot genoeg is in het paardenwereldje.. waarom komt er dan geen bokt-trofee voor de paardenman/vrouw van het jaar, gekozen door ons bokkers?
Er wordt een lijst opgesteld van personen die zich in de verschillende disciplines van de sport onderscheiden hebben: dressuur, springen, mennen, natural horsemanship en instructeurs/coaches die vernieuwende dingen ingebracht hebben. Van die namenlijst wordt een poll gemaakt en stemmen maar..!
Er is vast wel een crea-bea/kunstenaar te vinden die een mooi trofeetje kan maken van het bokt-logo en aan het eind van het seizoen of bij een belangrijk paarden-event wordt de prijs uitgereikt aan hem/haar die de meeste stemmen kreeg. Mooi PR-stuntje voor bokt, veel foto's en een feestje en wat extra waardering voor de sporters e.a.
FunkyMistiC schreef:Jannepauli schreef:Ik heb een idee!!!In de "algemene" sport wordt het niks met paarden - het publiek ziet immers geen bloed, zweet en tranen.
Maar wij hier op bokt weten 't allemaal wel en aangezien dit forum inmiddels bekend en groot genoeg is in het paardenwereldje.. waarom komt er dan geen bokt-trofee voor de paardenman/vrouw van het jaar, gekozen door ons bokkers?
Er wordt een lijst opgesteld van personen die zich in de verschillende disciplines van de sport onderscheiden hebben: dressuur, springen, mennen, natural horsemanship en instructeurs/coaches die vernieuwende dingen ingebracht hebben. Van die namenlijst wordt een poll gemaakt en stemmen maar..!
Er is vast wel een crea-bea/kunstenaar te vinden die een mooi trofeetje kan maken van het bokt-logo en aan het eind van het seizoen of bij een belangrijk paarden-event wordt de prijs uitgereikt aan hem/haar die de meeste stemmen kreeg. Mooi PR-stuntje voor bokt, veel foto's en een feestje en wat extra waardering voor de sporters e.a.
Weet je, eigenlijk is dit idee niet eens zo heel gek.
Het zou nu ook wel een leuke opsteker zijn voor Edward Gal als hij nu van ons iets krijgt
en dat komt puur en alleen omdat de sport (te) weinig aandacht krijgt! FunkyMistiC schreef:Jannepauli schreef:Ik heb een idee!!!In de "algemene" sport wordt het niks met paarden - het publiek ziet immers geen bloed, zweet en tranen.
Weet je, eigenlijk is dit idee niet eens zo heel gek.
Het zou nu ook wel een leuke opsteker zijn voor Edward Gal als hij nu van ons iets krijgt
mbkaatje schreef:Dan trek ik toch de conclusie dat dressuur nog niet goed bekend staat of niet begrepen.
éxtra die de waarde heeft die je eraan wil hechten.