Wunschtraum het nieuwe Grand Prix paard van Adelinde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 10:52

PingWing schreef:
ik vind het dier op de foto ook niet zo super, maar ben benieuwd wat het live beeld geeft.

En ik denk niet zozeer dat een opvolger zal zijn. Ik zou eerder denken dat ze niet weer in een situatie terecht wil komen dat ze enkel 1 paard bij zich heeft dat zich bezeerdop concours. Op deze manier heeft ze een "back-up"

Daarvoor heb je de reserve in het team. :)
Ik weet niet of dat individueel ook geld, het lijkt mij meer een kwestie van zichzelf nog meer verbeteren en nog meer ervaring op doen. Met meerdere paarden in de GP.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 11:08

Janine1990 schreef:
PingWing schreef:
ik vind het dier op de foto ook niet zo super, maar ben benieuwd wat het live beeld geeft.

En ik denk niet zozeer dat een opvolger zal zijn. Ik zou eerder denken dat ze niet weer in een situatie terecht wil komen dat ze enkel 1 paard bij zich heeft dat zich bezeerdop concours. Op deze manier heeft ze een "back-up"

Daarvoor heb je de reserve in het team. :)
Ik weet niet of dat individueel ook geld, het lijkt mij meer een kwestie van zichzelf nog meer verbeteren en nog meer ervaring op doen. Met meerdere paarden in de GP.

Ze rijdt niet alleen maar in het team, maar ook nog individueel ;)

Janine1990

Re: Wunschtraum het nieuwe Grand Prix paard van Adelinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 11:31

Daarom zei ik het er ook bij ;)
Ik durf alleen niet te zeggen of je een reservepaard mee mag nemen voor individueel... ;)