Zal ik het topic maar ff redden dan en er weer on gaan?? Ik zou het echt doodzonde vinden. 15 mil is geen kattenpis maar als je dat beest ziet lopen dan kwijlt de hele dressuurwereld weg. Buiten de prestaties zou je zelfs nog een t.eringgoede dekhengst aan hem hebben. Ik kan me het topic nog wel herrineren waar iedereen in de rij stond... en dat zou zelfs na deze resultaten zo zijn (ik bedoel... ze zijn net pas begonnen ed en toti!) Is dat dan niks meer waard? Verkopen we hem aan een dikke broekzak met geld?? Willen we niet de beste v/d wereld zijn met dit topduo?? Ik vind dit bericht gewoon een openbare reclame zo van 'kom maar op' Geven we de overwinningen zo makkelijk aan bijv. de duitsers??? Ik zou het verschrikkelijk vinden, ook voor Edward en zijn nuchtere reactie verbaasd me dan ook echt ENORM!
Maar als ik i 100 miljoen win dan zal ik aan hem denken Maar aan de andere kant wat moet je ermee?
Captain
Geplaatst: 03-12-09 19:19
shilady schreef:
Hannah_Menno schreef:
Nahhh.. Als hij h0mo is hoeft 't niet! (Zo knap vind ik 'm ook weer niet, vond 't wel een goed grapje! ;p)
Voel je niks van in bed hoor
Nou...?
Captain
Geplaatst: 03-12-09 19:20
shilady schreef:
Maar als ik i 100 miljoen win dan zal ik aan hem denken Maar aan de andere kant wat moet je ermee?
Tsja, iig stoppen met werken! Groot huis, groot stuk land, paarden op 't land zodat ze echt een kudde kunnen vormen en ze er dan af en toe eens uithalen om dingen te doen.. Man, ik zou 't wel weten..
shilady
Geplaatst: 03-12-09 19:22
haha denk wel dat het een paardje is wat lekker en fijn rijd Meschien voor de gein is een wedstrijdje rijden in de buurt
essiesilly
Geplaatst: 03-12-09 19:26
ik ging hier kijken voor info betreft totilas maar... :S het niveau is ernstig gedaald zie ik ...
Captain
Geplaatst: 03-12-09 19:27
shilady schreef:
haha denk wel dat het een paardje is wat lekker en fijn rijd Meschien voor de gein is een wedstrijdje rijden in de buurt