xMarianne schreef:nou het is zeker geen kadootje voor je kind hoor, okee zo moet je het misschien wel zien maar het meisje moest er ook mee gaan presteren in de sport!
dat is ook nog gelukt voordat het helemaal misliep.
ze hebben een reserveplaats gehad op het ek pony's 2008 en zijn toegevoegd geweest aan het a-kader pony's!
mijn ouders zouden ook al waren ze nog zo rijk, niet een pony van 160000 euro kopen! ik zou het niet eens willen zo'n dure pony in m'n stal!!
Het licht er wel aan, als je echt een bedrijfsmatige stal hebt en die wedstrijden en alles zo hoog in het faandel staan en jij je kind zo erg pusht jah dan is het niet vreemd. Gebeurt ook wel vaker in die hoge sport, topsport. Wat daar gebeurd vind de gemiddelde bokker echt niet normaal
(en dan snapt iedereen denk ik wel over welke types ik het heb
)
Nee, als ik een paar leuke paardjes op stal heb staan gewoon leuk op een pensionstal of lekker thuis op m'n boerderijtje ofzo dan moest ik dat ook niet hebben (mensen komen er toch wel achter waar die dure paardjes staan als ze kwaad willen) en reken maar dat paarden en pony's als P&P gevoelig zijn voor diefstal e.d.
Maar als ik echt zo hoog in de sport mee doe, een hele stal vol heb en echt zo druk er mee ben. Meerdere van die dure paarden heb en uiteraard met heel hekwerk toeganspoort en chique en dure dingen. Dan kan ik het me voorstellen, topsport tegenwoordig in de paardensport bestaad ook al snel uit laten zien dat je geld hebt en wie het gekst is om het meest uit te geven. En daarnaast de beste prestatie's halen.. en daar wordt voor betaald. Onderscheid.