Anky niet met Salinero maar met Painted Black naar Spelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 21:00

Muca schreef:
Sorry hoor Nikka, hoe kun je nou zeggen dat salinero niet meer is wat ie geweest is? Volgens mij heeft ie nog pas geleden 2 wereldbeker kwalificaties gewonnen en op het EK in Windsor ook nog een een bronzen medaille gehaald. Dat er nu andere combinaties zijn die boven Anky met Salinero kunnen scoren, zegt niets over de kwaliteiten van Salinero.

Ik vind dat Anky hem heel slim en heel ervaren rijdt, maar ik vind hem achter niet zo goed meer als dat hij geweest is. Als je hem in Windsor in de Special ziet is hij achter soms gewoon echt ongelijk met name in de passage en piaffe.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 21:03

idefix4 schreef:
Ik denk dat ze nog een keer voor de gouden teamplak wil gaan. Die mist ze volgens mij nog. Het was een enorme teleurstelling dat ze die in Peking weer misgreep toch? staat me iets van bij. En Painted Black. Mooi beest! Ben verder niet zo thuis in wat er allemaal aan goeds rondloopt op dat niveau. Stond al achter mijn oren te krabben toen ik de papieren van mijn huidige paard zag. Alleen het heel oude bloed wil nog wel eens een bel rinkelen bij mij. Hoofdzaak is het rijplezier toch? We zullen het wel zien hè? Wie weet hoe het er met de Duitsers dan voorstaat. Volgens mij mag Isabell Werth niet meedoen? Die heeft een dopingprobleem en dat telt zwaar daar. Mss dat het meeweegt in Anky's besluit om dan toch mee te doen?

Volgens mij is altijd winnen ook wel verslavend. :D Ik zit ook altijd stijf op mijn stoel met de prijsuitreiking. Niet dat ik er dan tussenzit. Ik ben meer van het caliber tobber... 8-) :z Maar als ik een keer win, veer ik ook op! haha

Wel raar dat zo'n wereldpaard als Salinero met 16 al is afgeschreven. Dat vind ik dan weer erg jong.

Hij is nu nog niet afgeschreven...? :?

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 21:04

het zou natuurlijk wel heel erg fantastisch zijn als ze met PB in de prijzen valt he...

Siepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 22:20

Volgens mij heeft Anky al na haar gouden medaille aangegeven niet meer met Salinero te gaan en als ze ging met PB. En daar heeft ze ook bij gezegd dat ze dan niet de illusie heeft om iedereen eraf te rijden zodat ze ook een keer ontspannen aan de spelen mee kon doen omdat de druk dan minder groot is.

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 22:40

mmmm ik denk dat anky best wel weet waarom ze deze keuze maakt PB mogen we niet onderschatten ik geloof ik dat beestje!!!!

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 08:26

hopla schreef:
Kaja schreef:
Ik ben serieus zo benieuwd of Totilas er dan nog staat, maar dat is natuurlijk weer een heel ander verhaal :+

Ik ben het wederom met je eens. :D

:D :D :D

Nikka schreef:
Zat er wel in dat Salinero niet meer zou gaan, Salinero is niet meer wat hij geweest is. PB is een mooi dier, benieuwd hoe hij wordt als zij er volledig voor gaat met hem.

Gezien zijn leeftijd wel ja, gezien zijn prestaties zeker niet! Als de spelen komend jaar zouden zijn had Sallie op zeker nog gegaan!
yfkelover schreef:
Volgens mij heeft Anky al na haar gouden medaille aangegeven niet meer met Salinero te gaan en als ze ging met PB. En daar heeft ze ook bij gezegd dat ze dan niet de illusie heeft om iedereen eraf te rijden zodat ze ook een keer ontspannen aan de spelen mee kon doen omdat de druk dan minder groot is.

Jij hebt opgelet :D

Alleen zou ze nooit 'ontspannen' aan de Spelen mee kunnen doen, al zou ze dat wel graag willen, maar daar heeft ze teveel prestatiedrang voor...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 10:18

Nikka schreef:
Zat er wel in dat Salinero niet meer zou gaan, Salinero is niet meer wat hij geweest is.

De reden lijkt me vooral dat Sallie in 2012 al 19 is. De meeste paarden nemen op dat niveau tussen hun 16e en 18e jaar afscheid.

Maar het duurt nog lang, wie weet heeft ze dan toch wel weer een ander paard staan. In Painted zie ik geen medaillekandidaat persoonlijk, ondanks de kwaliteiten van Anky.

Gentlegiant

Re: Anky niet met Salinero maar met Painted Black naar Spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 10:26

Wat een verrassing;)

ik had al z'n vermoede
anky heeft zo veel prestatie drang dat ik zoeits had die stopt niet zo 1,2,3

net als ze in de western wereld wou daar heb ik nooit in gelooft
dat ze een western paard gekocht heeft wil niet alles zeggen

we zullen zien tenslotten duurt het nog ruim 2,5 jaar voor de OS
en ben benieuwt in die tijd kan er nog veel gebeuren...

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 10:29

Gaaf! Ben zelf meer fan van PB dan salinero, dus ik kijk er wel naar uit :j Had er stiekem ook wel op gehoopt/aan gedacht.

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:02

het is idd geen salinero maar ik vind pb meer dan geweldig :D <3

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:06

Oh wat leuk :) Lijkt me ook een uitdaging voor Anky. En een goeie keus voor Salinero. :j

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:07

Ach weet je. Het is gewoon een slimme keus. Gaat het goed, dan is het fantastisch en misschien niet helemaal verwacht (tenslotten zou dat al haar 4de paard op de OS zijn), gaat het niet goed, ach, dan is het toch alweer het 4de paard en heeft ze een goed excuus. ;)

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:49

K ben erg benieuwd! Ze heeft nog 3 jaar om hem zo goed te krijgen als salinero :+ . Zou toch wel enorm leuk zijn, als je 4 keer achtereen goud wint!

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:51

vur schreef:
Ach weet je. Het is gewoon een slimme keus. Gaat het goed, dan is het fantastisch en misschien niet helemaal verwacht (tenslotten zou dat al haar 4de paard op de OS zijn), gaat het niet goed, ach, dan is het toch alweer het 4de paard en heeft ze een goed excuus. ;)

Ik snap waar jij naar toe wilt Vur ;) ... komt een beetje op hetzelfde neer als de eerste keer dat Salinero mee ging naar de OS... in Athene...

Citaat:
Gaat het goed, dan is het fantastisch en misschien niet helemaal verwacht, gaat het niet goed... heeft ze een goed excuus.

En we kennen allemaal het resultaat van Sallie in Athene... :D

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:53

En dat voor een paard dat ooit op de veiling voor 7500 gulden is gekocht....

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:58

Ach... je moet ergens beginnen... :D

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:08

Shanty_Muis schreef:
Kimberly1990 schreef:
Vergeet niet wat er in 3 jaar in de andere landen kan gebeuren.. Die zitten ook niet stil..
Voor het zelfde geld komt een ander land met een 'wonderpaard'.. Totilas kwam ook uit het niets..

Ook salinero won in 2004 redelijk uit het niets de os als ik het me goed herinner.

Dus wie weet staat Anky er over 3 jaar wel met een compleet nieuw paard, 3 jaar is nog zo'n lange tijd. Who knows what will happen!

Ik herinner me nog haar eigen reactie na het winnen van goud toen in 2004: "Ik kwam hier voor de ervaring, maar Salinero dacht daar kennelijk anders over" :D

We zullen het zien....

Mootje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:55

Persoonlijk gok ik toch op HP met Vivaldi / Ucelli / Frorencio.......

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:52

Mootje82 schreef:
Persoonlijk gok ik toch op HP met Vivaldi / Ucelli / Frorencio.......

Met name die eerste heeft nog een hele lange weg te gaan...

Weinig geld voor zo'n paard!

merelsbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:49

duChambre schreef:
wel leuk! painted black is natuurlijk ook een toppaard, maar het is geen salinero. misschien heeft de rest dan ook nog een kansje :P

Toto doet hoogstwaarschijnlijk ook mee ;)

Maar ik wens ze heel veel succes :D!
Inderdaad geen salinero maar wel een topper.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:31

Ik neem in ieder geval mijn petje voor haar af dat ze het weer wil gaan opbrengen (waarschijnlijk dan) om te gaan voor de OS. ;)

maureen58

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:22

prachtig paard, painted black

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 22:57

Lijkt mee ook een stukje tactiek.. Als Totilas en Parcival meedoen kun je er beter niet van verliezen met een 2-voudig olympisch kampioen toch??

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:44

straf dat jullie er van uit gaan dat ze bang is voor gezichtsverlies. :\ Waarom tactiek? Salinero is dan 19!! Hij loopt verdorie geen L proefje op de OS :?

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:13

Tafje schreef:
Lijkt mee ook een stukje tactiek.. Als Totilas en Parcival meedoen kun je er beter niet van verliezen met een 2-voudig olympisch kampioen toch??

Ja vast... :D