Cyruss_ schreef:Wat goed!
Het zo paardonvriendelijk
Wat is niet paard onvriendelijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petraaken schreef:afschaffen was nu ook weer niet nodig. Aanpassen naar minder hoog, minder breed (vooral de waterpartij) en misschien wel een beperkt aantal deelnemers per race zodat die elkaar niet kunnen hinderen zou ook al veel helpen. Bodem aanpassingen kunnen ook helpen om blessures en verkeerde sprongen en landingen te voorkomen. (agterbergbodems ??? zouden misschien een uitkomst zijn.)
Janine1990 schreef:petraaken schreef:afschaffen was nu ook weer niet nodig. Aanpassen naar minder hoog, minder breed (vooral de waterpartij) en misschien wel een beperkt aantal deelnemers per race zodat die elkaar niet kunnen hinderen zou ook al veel helpen. Bodem aanpassingen kunnen ook helpen om blessures en verkeerde sprongen en landingen te voorkomen. (agterbergbodems ??? zouden misschien een uitkomst zijn.)
Begreep uit het filmpje dat lage hindernissen geen optie zijn. En daar kan ik wel inkomen op die snelheid.
Zoals mijn gymleraar altijd zei als ik weer niet over de bok durfde te springen: Hij kan beter te hoog staan dan te laag, laag levert meer blessures op dan hoog.
kyrkelover schreef:Janine1990 schreef:Begreep uit het filmpje dat lage hindernissen geen optie zijn. En daar kan ik wel inkomen op die snelheid.
Zoals mijn gymleraar altijd zei als ik weer niet over de bok durfde te springen: Hij kan beter te hoog staan dan te laag, laag levert meer blessures op dan hoog.
Ja vaak omdat je dan voorzichtiger bent.
Maar sommige hindernissen zijn echt absurd en dan met name de afstanden die ze af moeten leggen.
Aan het eind zijn ze kapot en dan moeten ze nog over hindernissen van 1,20.
kyrkelover schreef:Janine1990 schreef:Begreep uit het filmpje dat lage hindernissen geen optie zijn. En daar kan ik wel inkomen op die snelheid.
Ja vaak omdat je dan voorzichtiger bent.
Maar sommige hindernissen zijn echt absurd en dan met name de afstanden die ze af moeten leggen.
Aan het eind zijn ze kapot en dan moeten ze nog over hindernissen van 1,20.

In plaats van een stukje gelul in de ruimte van mensen die geen idee hebben waar ze over spreken.
Janine1990 schreef:kyrkelover schreef:Nou ja bekend met de sport.
Train af en toe een keer steeple paarden.
Maar echt er iets van afweten nee niet echt.
Meer dan de gemiddelde bokker die hier heeft gereageerd