opisop_shop schreef:o hihihi
Naja, export dan?
Aangezien het -naar ik meen- om gezonde paarden gaat?
Dat bedoelde ik er dus eigelijk mee.. denk dat mensen in andere landen best sn paard
"over willen nemen"
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

jodie schreef:randalinpony schreef:Wat bedoel je met maar 900 euro voor euthanasie? Ik geloof niet dat wij iets kwijt waren dat zelfs maar in de buurt kwam toen we onze paarden lieten inslapen....
Vind het trouwens een humane oplossing. Als je een paard door overmacht niet meer kan onderhouden is afmaken de eerlijkste optie, vooral als verkopen aan een goed tehuis door instortende markten onmogelijk is.
Sorry maar er zou toch een betere oplossing moeten komen!!. Misschien paarden online te koop zetten met filmpjes en al zodat ze misschien op export kunnen gezet worden voor een nieuwe koper . Humane oplossing vind ik het echt niet!!! paard dood omdat de eigenaar het niet meer kan betalen pffff
Twiggy2008 schreef:Bon_Bon schreef:Ja oke maar als je een recreatie paard heb waar je geen geld aan verdiend is dat ook puur voor je EIGEN plezier, dat ligt voor mij persoonlijk op het zelfde niveau als er geld aan verdienen, het is om er zelf beter/blijer van te worden.
Nou, spreek dan over je eigen beweegredenen dat je een paard aangeschaft hebt (of paarden), want ik heb mijn eigen paard en voor mijn eigen plezier, maar zeker ook voor zijn plezier, hoor.
Zijn geluk en welzijn staat zelfs voorop op mijn eigen gemak. En ik ben vast de enige niet die er zo over denkt.![]()
Daarbij vind ik deze twee uitersten niet helemaal met elkaar te vergelijken.