Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gini schreef:Ik ben de verzorgster van de paarden. Christine (eigenlijk is het Kristien, maar goed) uit het artikel.
We zijn er kapot van. Een nachtmerrie. De dader komt mij best niet tegen want ik zou niet instaan voor mezelf.

_rosita_ schreef:Brrr... wat een imbeciel!
Echt zo'n figuur zou ik met liefde aan een mes rijgen.. maar welkom in Nl. Als ie al gepakt wordt, heeft ie vast een moeilijke jeugd gehad en is ie er met een 3maandjes bak en een voorwaardelijk weer vanaf.,... op naar de volgende..
Cayenne schreef:_rosita_ schreef:Brrr... wat een imbeciel!
Echt zo'n figuur zou ik met liefde aan een mes rijgen.. maar welkom in Nl. Als ie al gepakt wordt, heeft ie vast een moeilijke jeugd gehad en is ie er met een 3maandjes bak en een voorwaardelijk weer vanaf.,... op naar de volgende..
Volgens mij gaat het hier om Belgie..
Sint Truiden zegt me niets....Benfan schreef:Je zou denken dat het persoonlijk is, steeds paarden van dezelfde eigenaar en zodra er politie op de loer ligt gebeurd er niks? Ik zal er niet verbaast om zijn als het bekenden van deze mensen zijn.
liesenlizzy schreef:Benfan schreef:Je zou denken dat het persoonlijk is, steeds paarden van dezelfde eigenaar en zodra er politie op de loer ligt gebeurd er niks? Ik zal er niet verbaast om zijn als het bekenden van deze mensen zijn.
Hier dacht ik dus ook gelijk aan....