Sadistisch persoon verminkt continu paarden in Sint-Truiden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Re: Sadistisch persoon verminkt continu paarden in Sint-Truiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 14:53

Waarom doen mensen dit?? Wat voor nut heeft het?
En hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar. Als een paard pijn voelt dan wil ie toch weg, of dan verdedigd het paard zich door van zich af te meppen.
Wat een akkelige mensen zijn er toch op de wereld.

Ik weet wel mocht ik dit ooit zien. Dan wil ik graag zitten voor het paard, want diegene loopt niet lang op deze aarde rond.

gitje65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 15:10

Wat een verwrongen geest; waarschijnlijk te laf om zijn frustraties op een normale manier te uiten. Ik heb hier een hele fijne merrie staan, die maakt gehakt van hem, ze mogen hem hier bij haar loslaten, dan kan ie in een heel klein kistje daarna! }:)
Jeetje, je zal zoiets meemaken, de rillingen lopen over mijn lijf! Ik hoop dat ze deze engerd snel te pakken hebben! Hier zou elk dieren- en mensenlievend mens moordneigingen van krijgen!

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 15:53

Opknopen die dader :(

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 17:26

Ik ben de verzorgster van de paarden. Christine (eigenlijk is het Kristien, maar goed) uit het artikel.

We zijn er kapot van. Een nachtmerrie. De dader komt mij best niet tegen want ik zou niet instaan voor mezelf.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 17:47

Waat!?

Je kunt je paard ook al niet meer veilig op de wei laten staan! Kom je de volgende dag kijken tref je dit aan.
Onmogelijk, echt eng.

Hoop dat het allemaal goed geneest, als geluk bij een ongeluk is het nu zo koud, dat er geen vliegen bij komen.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:16

Gini schreef:
Ik ben de verzorgster van de paarden. Christine (eigenlijk is het Kristien, maar goed) uit het artikel.

We zijn er kapot van. Een nachtmerrie. De dader komt mij best niet tegen want ik zou niet instaan voor mezelf.

Ik vind het zo erg voor jullie en de paaren!
Man wat een zieke persoon,die verdient het niet om te leven.
Maar ook die loopt tegen de lamp,questie van tijd!!!
En als ze hem hebben dan weg ermee!! :(

Ik wens jullie heel veel sterkte! :(:)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:18

Jeetje, ik schrok echt van de foto.
Hoe ziek ben je dan....hier heb ik gewoon echt geen woorden voor.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:23

Brrr... wat een imbeciel!
Echt zo'n figuur zou ik met liefde aan een mes rijgen.. maar welkom in Nl. Als ie al gepakt wordt, heeft ie vast een moeilijke jeugd gehad en is ie er met een 3maandjes bak en een voorwaardelijk weer vanaf.,... op naar de volgende..

Gini, heel veel sterkte!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 18:24

_rosita_ schreef:
Echt zo'n figuur zou ik met liefde aan een mes rijgen.. maar welkom in Nl. Als ie al gepakt wordt, heeft ie vast een moeilijke jeugd gehad en is ie er met een 3maandjes bak en een voorwaardelijk weer vanaf.,... op naar de volgende..

Volgens mij gaat het hier om Belgie..

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:29

Cayenne schreef:
_rosita_ schreef:

Volgens mij gaat het hier om Belgie..

:o Sint Truiden zegt me niets....
Hoop dat het in Belgie anders geregeld is, mocht de dader ooit gepakt worden!

Kimm1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:33

Hoe haal je het in je hoofd.
In mijn ogen zit er niks anders op dan die mensen op te sluiten en niet meer vrij
te laten en op dezelfde manier laten lijden!

Sorry, maar waar gaat het heen met deze wereld?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:02

Fira schreef:
Wat een ziek persoon ...

Inderdaad...

Skreiandor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:15

Belachelijk dat er zulke mensen rond lopen op deze aarde, hebben echt meer dan 1 steekie los -:(-

Als ik de eigenaar was geweest had ik ze na het eerste incident al gelijk weggehaald uit die wei en ergens veilig weggezet

vera117

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:18

afschuwelijk....

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:36

Hoorde het daarstraks van mijn vriend..
Echt onbegrijpelijk! Het is hier ook echt dichtbij.
Ik moet er niet aan denken..

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:53

Die dader moeten ze voor de rest van z'n leven opsluiten in een donker hok op water en brood!! Echt ziek zijn die mensen!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:58

Wat verschrikkelijk! Wat zal je je als eigenaar machteloos voelen als je je paarden zo aantreft...

Ik hoop van harte dat de straffen in België vele malen hoger liggen dan in Nederland. Hier krijg je haast een schouderklop als je een dier verwond of vermoord. En het dan vervolgens maar niet snappen dat de sadist op mensen overstapt...

Heel erg veel sterkte. Ik hoop van harte dat het snel opgelost mag worden.

Coony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:01

Verschrikkelijk, hoe ziek ben je dan?
Als de dader gevonden word mogen ze voor mijn part precies hetzelfde bij diegene doen.

previr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:41

tjonge jonge wat een zieken mensen lopen hier toch rond!!! je kunt je paarden nog niet eens meer veilige weidegang bieden. je hoort die onzin steeds meer. laat die paarden en andere beesten toch met rust.
dat mensen zich onder elkaar "afslachten" wil nog niet zeggen dat mensen dit met paarden moeten doen, paarden die de meest meewerkenden en denken dieren terwereld zijn die altijd de mens zullen dienen, ongeacht hoe de mens ze behandeld!!
achterlijke pffff!!!

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 21:06

Aan iedereen die hoopt dat het in België beter is dan in Nederland, ik geloof dat het hier zo mogelijk nog slechter is dan in Nederland (en anders zijn ze zéker aan elkaar gewaagd) Als ze die gast ooit pakken, àls dat al gebeurt want "Wees maar lekker lui en overhaast vooral niets" (je zou maar eens overwerkt kunnen raken) is het motto van onze Belgische instanties en organisaties, is de kans groot dat hij amper met een degelijke schadevergoeding wegkomt. Ze kunnen de 'echte' criminelen al niet meer in gevangenissen kwijt, en dan heb ik het over verkrachters en overvallers. Wat zouden ze dan dierenmishandelaars opsluiten?

Erg achterlijk allemaal. Als het 'maar dieren' zijn wordt er nooit geen ene flikker gedaan aan dit soort walgelijke praktijken. Sowieso ben ik de laatste tijd niet bepaald meer te spreken over het bestuur in BE, ook over hele andere onderwerpen... maar dat is iets dat hier niet echt thuishoort.

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 21:09

Echt vreselijk, dit is echt de nachtmerrie van iedere dierenvriend. Zwak hoor om je zo op dieren uit te leven.

Rietjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 21:45

De persoon die dit heeft gedaan verdient zelf niet eens een leven!
Bah, wat een.... njah kan het niet eens in woorden brengen, maar triest figuur zonder een eigen leven.
Als ze de dader vinden mogen ze um van mij opknopen aan de hoogste boom!

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 22:11

Benfan schreef:
Je zou denken dat het persoonlijk is, steeds paarden van dezelfde eigenaar en zodra er politie op de loer ligt gebeurd er niks? Ik zal er niet verbaast om zijn als het bekenden van deze mensen zijn.

Hier dacht ik dus ook gelijk aan....

Mensen zijn echt achtelijk om dieren zulke dingen aan te doen. Dan krijg je straks zeker het zelfde verhaal als de 'beul van Twente'....

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 22:22

dat dit regelmatig gebeurt komt gewoon doordat de straffen voor dit soort dingen gewoon niets voorstellen.

een geldboete en ze kunnen zo weer gaan. in america kan je er gevangennis straf voor krijgen, plus geld boete. mogen ze hier ook wel eens invoeren voor het bewust mishandelen van dieren

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 14:51

liesenlizzy schreef:
Benfan schreef:
Je zou denken dat het persoonlijk is, steeds paarden van dezelfde eigenaar en zodra er politie op de loer ligt gebeurd er niks? Ik zal er niet verbaast om zijn als het bekenden van deze mensen zijn.

Hier dacht ik dus ook gelijk aan....

Geloof me, we laten alle pistes open. De eigenaren hebben zich hier al ziek over gepiekerd. Maar ze hebben met niemand problemen of toch niet zulke problemen die deze reactie zou uitlokken.
Maar het is idd echt tasten in het duister.