Citaat:Dreigmails keur ik ook niet goed, maar hoe moet je anders duidelijk maken dat deze manier van rijden echt te ver gaat?
Nou ja zeg, je kan natuurlijk ook een gewone mail schrijven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Embe schreef:Citaat:Dreigmails keur ik ook niet goed, maar hoe moet je anders duidelijk maken dat deze manier van rijden echt te ver gaat?
Nou ja zeg, je kan natuurlijk ook een gewone mail schrijven
Citaat:Nou ja zeg, je kan natuurlijk ook een gewone mail schrijven
Citaat:Of je er gewoon niet mee bemoeien en eerst zorgen dat je zelf alles perfect doet voordat je anderen gaat afkraken en bedreigen.
shanou schreef:aslo schreef: Ik had ergens iets gelezen over 90 minuten, weet niet zeker of dat dit filmen was of gedeeltelijk kijken/filmen.
En zo komen de verhalen in de wereld.....
Citaat:KWPN Stallion Watermill Scandic ridden by Swedish Patrik Kittel during a two hour session of various degrees of hyperflexion at the World Cup dressage qualifier in Odense, Denmark. Early on in the session, the horse's tongue has turned blue and limp and flops out of the stallion's mouth. Stopping the horse, the rider leans forward and fixes the problem, using the hand furthest from the camera. After this, the session is continued for a minimum of 90 minutes in the same way.
Embe schreef:uit welke 'betrouwbare' bron komt dit dan?
Esperanza schreef:Nou, nou, het mag wel wat minder hoor. Ik bedoel het meer als een soort van vraag. Hoe maak je dat duidelijk aan zulke ruiters?
Ik ben zelf niet van de dreigmails oid. Ik snap sowieso niets man mensen die het leuk vinden om elkaar geweld aan te doen. Mentaal of fysiek.
Janine1990 schreef:Wat is dit toch in godsnaam voor grote onzin?!
Hoe ver kan een mens gaan? Gaat die persoon ook nog grover geschut inzetten?
Hoe ziek ben je als je op zo'n manier iets probeert te bereiken.![]()
Goed of niet, like I care. Iemand van 90 kilo die op een shetlander gaat zitten ga ik toch ook geen dreigbrieven sturen?