, de ene is van mijzelf en de ander is m'n oude vp (die misschien alsnog bij ons komt, wordt dat ons gezamelijke paard
), dus Sint, kom maar op!!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, de ene is van mijzelf en de ander is m'n oude vp (die misschien alsnog bij ons komt, wordt dat ons gezamelijke paard
), dus Sint, kom maar op!!!
cp112 schreef:Hihi, mijn grote zwarte heeft ook een keer sinterklaaspaarde gediend. Hij had witte voetjes en een bles, we hadden toen tegen de kinderen gezegd dat hij door de schoorsteen was gevallen en daarom zo zwart was, maar dat je hier en daar nog wel een stukje witte amerigo kon bespeuren. Die kids geloven echt alles
curly2day schreef:Miss_Malfoy schreef:Hé, laten wij nou maar liefst drie schimpie's op stal hebben staan! Iemand hier die weet of het ook wat schuift?*Katjing!*
Jaren geleden wel eens tegen betaling gedaan en had toen 100,- euro berekend voor rit en benzine.
Voor een 1 uurtje was dat geloof ik.
curly2day schreef:Miss_Malfoy schreef:Hé, laten wij nou maar liefst drie schimpie's op stal hebben staan! Iemand hier die weet of het ook wat schuift?*Katjing!*
Jaren geleden wel eens tegen betaling gedaan en had toen 100,- euro berekend voor rit en benzine.
Voor een 1 uurtje was dat geloof ik.
Interesse. Nee hoor ze is echt een schatje maar zou niet tegen de drukte kunnen en is echt een viespeuk.
LovesHerPony schreef:Ik geloof best dat een goed sint-paard een vak appart is.
Wij gaan dit jaar gewoon als ponyclub voor het eerst de sint binnen halen, maar ik houd mijn hart vast (ze willen alles wat los en vast zit meenemen). Ik hoop dat dat goed gaat aflopen. Ben er een beetje heuverig voor.