Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kimmie261 schreef:feit dat ze al op het allerhoogste niveau weet te starten (en ik weet niet of haar score echt heel slecht is,of zelfs nog best redelijk) zegt mij dat dit niet meer een b ruitertje is,die maar iets probeerd...mens is gewoon al zo goed dat ze op dit niveau wéét te starten...waarom wordt een laatste plaats in een eerste wedstrijd meteen gezien als gefaald hebben??
Authentic schreef:kimmie261 schreef:feit dat ze al op het allerhoogste niveau weet te starten (en ik weet niet of haar score echt heel slecht is,of zelfs nog best redelijk) zegt mij dat dit niet meer een b ruitertje is,die maar iets probeerd...mens is gewoon al zo goed dat ze op dit niveau wéét te starten...waarom wordt een laatste plaats in een eerste wedstrijd meteen gezien als gefaald hebben??
Dat eerste vind ik dus kul he, als ik vandaag besluit les te gaan geven en paarden te gaan trainen ben ik ook een pro.
Daarnaast, zij stelt voor zichzelf het doel om volgend jaar op wereldbekerniveau te zijn. Dat vind ik onrealistisch. Als dit voor haar een 'lolletje' is, waarom dan streven naar volgend jaar op wereldbekerniveau starten?
Evanescence8 schreef:Yep, makkelijk is het nu eenmaal niet, en zeker niet na al die jaren dressuur te hebben gereden, en dan nog even vlug vlug vlug proberen het met western te worden, omdat het nu met dressuur minder gaat... Dat wordt oefenen.

Authentic schreef:Van mij mag ze elke wedstrijd starten die ze wil hoor, echt waar.
Maar wat ik niet snap is dat ze verwacht volgend jaar op wereldbekerniveau mee te draaien, het is niet makkelijk. Ze wou western toch als lolletje erbij en voor de hobby? Als iemand voor de hobby mee wil draaien mag dat van mij gerust, maar er is ook een niveau waarop je onze sport serieus moet nemen.
Ze praat over hobby en voor de lol, maar ze wil wel volgend jaar op wereldbekerniveau starten. Als ik dat lees dan heb ik 't idee dat ze de hele sport onderschat.

.