Patricia schreef:singasong: Natuurlijk is het een farmaceutisch bedrijf te doen om het verkopen van zoveel mogelijk vaccinaties, maar ik moet erbij zeggen dat de informatie die we gekregen hebben écht netjes, uitgebreid en duidelijk was. Niet volgegooid met reclameslogans enz.
Ook geen sprake van echte bangmakerij. Tuurlijk is het niet leuk om een paard in het ergste stadium te zien hangen, maar de verschillende fimpjes gaven wel een goed beeld over hoe de symptomen eruit zien. Daar wordt je niet dommer van.
Ik weet dat ze het heel netjes brengen zonder al te veel reklame. Dat was toen ook met de voorlichting over Equest. Alleen weten ze het zo te brengen dat ze je toch kunnen overtuigen van het feit dat het beter is om in te enten of het hele jaar door te ontwormen met hun middel
 Verder is er niets mis mee om te weten wat deze ziekte doet met een lichaam maar laat je daar niet extra door beïnvloeden in je overweging om wel of niet laten inenten!

.) en ik zal hun mening hier ook neerzetten.                                                         
 .