Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Shadow0 schreef:Lovely1 schreef:Dierproeven zijn niet goed te praten.. uiteindelijk is de mens egoïstisch en gebruiken we het dier uit eigenbelang.
Hoe sta je tegenover dierproeven op paarden ten behoeve van de behandeling van paarden (zoals het uittesten van goede inentingen / medicijnen tegen het westnijlvirus)?
NHevaVD schreef:Ach, waarom dieren gebruiken als je ook mensen kunt gebruiken die vreselijke dingen hebben gedaan? Moorden? Verkrachtingen? Nee, iedereen wil zien hoe 't op de mens reageert: Nou bij deze, neem ze allemaal maar mee!Dier of mens, tsja, ik zie er persoonlijk geen verschil in. Wat ik nu uitkraam zal wel onzin zijn, maar ik vind 't nog nieteens zo heeel dom!
moonfish13 schreef:HorseyDude schreef:Je moet imo helemaal geen paarden als proefkonijn gebruiken, één paard/pony als proefdier is in mijn ogen al teveel!![]()
Dat kan je die dieren toch niet áándoen?
Neem jij nooit een aspirientje?
Dit is imo gewoon dom geschreeuw zonder je er in te verdiepen.
Yessy schreef:En dan hebben we het nog niet over afwasmiddel, je shampoo, inentingen....
HorseyDude schreef:Sorry, ben gewoon een grote dierenvriend en vind het ontzettend zielig dat paarden voor testen worden gebruikt.
HorseyDude schreef:Je moet imo helemaal geen paarden als proefkonijn gebruiken, één paard/pony als proefdier is in mijn ogen al teveel!![]()
Dat kan je die dieren toch niet áándoen?