Mallodie schreef:Erg, weet iemand trouwens hoe het gaat met dat veulen? Bloed ophoesten na een klop van de hamer lijkt me wel zorgwekkend... zeker bij zo'n kleintje!
Dat die man uberhaupt na dat vorig incident nog mág werken.Ben ik nou zo stom of zijn er nog mensen die er met hun verstand niet bij kunnen?
Ook spijtig dat in zulke gevallen (in alle gevallen) de volledige naam niet prijs gegeven kan worden. Want ocharmde de privacy van deze arme man.. Je zou net iedereen moeten waarschuwen voor zo'n gevaar.
Werkelijk ongekend dit. Wat een idioot die man
. Heel vreemd dat de naam van een dader niet wordt prijsgegeven.
Zodra je slachtoffer bent, word je naam wel overal vermeld
.
Ben ik nou zo stom of zijn er nog mensen die er met hun verstand niet bij kunnen? 

Das mischien niet de oplossing maar wel een goed gevoel lijkt mij als iemand dat bij je veulen doet.Mijn hoefsmid doet het altijd heel goed. Het is een beetje een aparte kerel, maar hij bekapt super, en ook heel rustig! Hij praat ook met paarden (klinkt mischien maf, maar is zo) niet dat hij echt wat zecht, maar je weet wel. Alle veulentjes zijn bij hem rustig en kalm, hoe vervelend ze ook zijn (mischien eerst niet, maar daarna helemaal relakst
Ik vind het opzich niet zo erg, aangezien onze taal zo ondzettent k*t is met al die rottige uitzonderningen waar weer uitzonderingen over heen liggen, maar dan weer niet in de v.v.t. enzo. Zou ik snap dr de ballen van
Doe mij maar engels, veel makkelijker.