Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randalinpony schreef:Lyonesse schreef:Super zaakNu nog hier in nederland. Zelfs hier op bokt lijken veel shet's (en fjorden, hafs, tinkers etc) meer op een wandelende rollade dan op een pony.
Edit: typo
En bij al die mensen wil jij ponys in beslag nemen, ze hoge boetes opleggen en op de koop toe nog huisarrest geven?
Suzanne F. schreef:Nah ja dit vind ik echt zwaar overdreven. En die man van die horrorboerderij dan? Die tig paarden liet verhongeren en over andere en rottende karkassen liet lopen?
Tuurlijk is dit niet goed maar 5 jaar geen paarden houden??? Waarom mogen andere mensen dan wel gewoon weer paarden houden?? (die hun paarden mishandelen en/of verhongeren)
Ann_e schreef:Lyonesse schreef:Super zaakNu nog hier in nederland. Zelfs hier op bokt lijken veel shet's (en fjorden, hafs, tinkers etc) meer op een wandelende rollade dan op een pony.
Dat valt wel mee hoor!
Ik heb wel eens een dikkere shet gezein...
Ann_e schreef:Lyonesse schreef:Super zaakNu nog hier in nederland. Zelfs hier op bokt lijken veel shet's (en fjorden, hafs, tinkers etc) meer op een wandelende rollade dan op een pony.
Dat valt wel mee hoor!
Ik heb wel eens een dikkere shet gezein...
craiester schreef:euhm ik vind het belachelijk,boete oke
maar mijn shetlander kan op een kale wei lopen en dik worden,ik heb liever dat ze ietwat dikker zijn dan vel over been,als ik met mijn paardje moet gaan dieeten dan ben ik wel even bezig want na 2 jaar is ze nog even dik en dat in een kale wei![]()
ik vind het jammer van de merrie en hoeven verzorgen vind ik noodzakelijk,,maar ze zijn een ophef aan het maken over een dikke pony terwijl er duizend pony's veel te mager zijn en daar word niks aan gedaan![]()
ik vind dat die mensen een boete moeten krijgen en voorlichtingen moeten krijgen als ze daarvoor 'slagen' dan krijgen ze de pony toch lekker terug,
en zo dik vind ik hem niet ik ken er 2 en die zijn pas dik(ze staan op een ietwat kalere wei)
Lyonesse schreef:randalinpony schreef:
En bij al die mensen wil jij ponys in beslag nemen, ze hoge boetes opleggen en op de koop toe nog huisarrest geven?
Huisarrest is idiootMaar boete en/of inbeslagname? Waarom niet? Eens kijken hoeveel mensen dan ineens wél weten hoe het moet zonder dat er voorlichting gegeven moet worden.