Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Asyaa schreef:Kvind het een zeer opmerkelijk verhaal moet ik zeggen.
Allereerst is er altijd een 2de kant van het verhaal, en worden er nu wel heel makkelijk conclusies getrokken.
Als tweede zijn mensen van 17 jaar over het algemeen geen meisjes meer, maar ofwel meiden danwel vrouwen (dit doet weliswaar niks af van het strafbare feit)
Als derde, de verdachte is in juli opgepakt en nu komt het pas in het nieuws?
Als vierde, de nieuwsbron... niet het meest geloofwaardige nieuwsblad...
Als de verdachte echt schuldig is: fusileren die handel.
Buitenzorg schreef:Je voelt je veilig met politie in de buurt.
Kan nog meer zeggen, zeker over de werving en selectie bij de politie van de laatste jaren, maar ik doe t niet....
Sterkte voor de slachtoffers!
Fidele schreef:Tja, dat is jou mening, ik stel mij zo voor ik werk bij de politie administratief want dat doet/deed hij ook, ik ga naar huis dan kom ik langs de manege, ik verkleed mij niet want ik ben lui, ik zet mijn paard binnen/buiten en ga naar huis.
Geloof me ook in uniform was hij totaal niet intimiderend echt niet!!!
Enne ik zeg niet dat het niet waar is he?? Want het is afschuwelijk wat daar allemaal gebeurt is. Ik geef alleen aan dat het zomaar iemand kan zijn die zoiets doet, zelfs de laatste waarvan je het verwacht en dat is eng heel heel eng!!!
Ik heb zelf ook een dochter van 12!
sindaspecial schreef:MRIIIS schreef:Ga je gezellig naar je manege, krijg je dit. Inderdaad een beetje vreemd dat de manege niet opmerkte dat hij zijn uniform in zijn vrije tijd droeg. Maargoed, vooral heel naar voor de slachtoffers. Verschrikkelijk zulke 'mensen'
Je weet toch niet dat die agent vrij is.....Moet je dan er heen gaan en vragen ben je vrij offff???
jury schreef:heb deze mand (denk ik) wel eens ontmoet terwijl ik daar jureerde. Kon goed omroepen en ringmeesteren. Niks aan gemerkt. Dat is natuurlijk ook het gevaarlijke van dit soort types.
Maar let wel, is verdacht...... nog niet schuldig bevonden.
maar goed je kinderen zouden er maar rongelopen hebbenen je zou maar eigenaar van die manege zijn.
AronenLoutje schreef:Omg.. ik weet wie ze bedoelen, vond het altijd al een raar mannetje met een veels te grote attitude bah! Rot ook voor de manege zelf, is nou niet bepaald fijne reclame.
Fidele schreef:Ik praat niets goed en de man is nog steeds 'verdachte' dus er is nog geen sprake van schuld!! Ik heb de man in kwestie meerdere malen ontmoet, hij is van het type lieve zachte goedaardige teddybeer, niet iemand waar je dit van verwacht, ik kan me volledig voorstellen dat iedereen hem blindelings vertrouwde dit KON niemand vermoeden. Bovendien, wat ook in het filmpje genoemd wordt, is het zo raar als hij voor of na zijn werk even snel in uniform zijn paard binnen of buitenzette?? Ik denk niet dat hij in uniform intimideerde de meisjes kenden hem immers!
Voor de slachtoffers en de eigenaren maar ook voor alle klanten moet dit een erg moeilijke tijd zijn, zoiets wil je gewoon niet meemaken!!
Veel Sterkte...................
Asyaa schreef:Als tweede zijn mensen van 17 jaar over het algemeen geen meisjes meer
hanny_jelke schreef:Asyaa schreef:Kvind het een zeer opmerkelijk verhaal moet ik zeggen.
Allereerst is er altijd een 2de kant van het verhaal, en worden er nu wel heel makkelijk conclusies getrokken.
Als tweede zijn mensen van 17 jaar over het algemeen geen meisjes meer, maar ofwel meiden danwel vrouwen (dit doet weliswaar niks af van het strafbare feit)
Als derde, de verdachte is in juli opgepakt en nu komt het pas in het nieuws?
Als de verdachte echt schuldig is: fusileren die handel.
wil jij gaan beweren dat het een leuge is![]()
ik weet wat die meiden moeten doorstaan
sorry maar ik vind jou uitspraak niet terecht ga er maar van uit dat het waar is
er word eerst heel goed gekeken of het waar is voor ze hem aan de burgers als verdachte geven
meiden heel veel sterkte