Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meliss85 schreef:Las ook een opmerking over een Metall-topic..?
Aangezien ik nogal een beginneling ben op bokt, hoe kom ik daar?heb namelijk zelf een Metall!
Rhodos schreef:Hé Heleen, Kostolany en Foryourneeds: durven jullie wel met z'n drieën tegen sokje..
heleenxx schreef:Rhodos schreef:Hé Heleen, Kostolany en Foryourneeds: durven jullie wel met z'n drieën tegen sokje..
Maar dat was niet l*llig bedoeld hoor van me. Ik ben alleen juist zo trots op hat allrounde van de meeste Flemminghs. Binnen het topic wordt er aardig wat gesprongen en gecrosst. Dressuur is voor mij echt bijzaak.
heleenxx schreef:Rhodos schreef:Hé Heleen, Kostolany en Foryourneeds: durven jullie wel met z'n drieën tegen sokje..
Maar dat was niet l*llig bedoeld hoor van me. Ik ben alleen juist zo trots op hat allrounde van de meeste Flemminghs. Binnen het topic wordt er aardig wat gesprongen en gecrosst. Dressuur is voor mij echt bijzaak.
Shanna_W schreef:De volgende flemminghmeeting zal een combinatie van dressuur springen en cross zijn zeker?Haha
Iedereen kan profielen gaan kijken en dan vind ik dat het al snel duidelijk begint te worden dat Flemmingh veel alround-nakomelingen heeft.