Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zydeco schreef:Maar ik zie het probleem niet om even af te stappen om de poep even in de goot of bosje of berm te schuiven/schoppen
ripoboe schreef:Het word hier steeds belachelijker! Daar koop je een paard voor, 2250 euro!!!! Laat ze eerst maar wat aan de andere weg gebruikers doen. b.v aan de groepen wielrenners die denken dat ze hier in de polder de tour de france aan het rijden zijn met goepen van 20 man 2 weghelften gebruiken en niet aan de kant gaan hoor! Flikker op zeg, dat ze zich te pletter vallen over mijn paard z'n poep!!! Dood hoeft niet, maar een paar schaafwonden zou prima zijn! En dan maar niet te spreken over toeterende automobilisten die niet even vaart willen minder om een paard te passeren. En hoe maak je je paard verkeermak zonder verkeer????
Ik zie starks de zeecontainers al staan langs de weg, dan kunnen we daar onze poep in doen, haha!
En ja bij mensen voor de oprit ruim ik het altijd keurig op, (schop het in de berm)
En wel eens met je motor, fiets, brommer, auto, harloopschoenen geremd over bladeren die van de boom gevallen zijn. Krijg ik daar strak ook een bekeuring voor, mevr. u blad van u boom ligt op de weg.......
fransje23 schreef:Als je goed leest gaat het om paardenpoep op voet- en fietspaden, plekken waar je eigenlijk toch al niet mag komen met je paard. Als de gemeente Bergen er ook nog voor gaat zorgen dat ik van het ene duin in het andere kan komen zonder dat ik over een fietspad moet of doodgereden wordt op een 80 weg komen we al een heel eind.
Overigens mag je wel met je paard op de gewone weg, rijbaan, komen en daar wordt dus ook niet over gesproken.
De boete is wel wat overtrokken trouwens....
Cayenne schreef:en het is ook nog eens per keer he![]()
Stel dat je paard een keer of 4 onderweg moet mesten