Janine1990 schreef:In een flat heeft een hond geen ruimte om buiten te spelen. En zit eigenlijk de hele dag binnen. Ik zou nooit een hond of een kat nemen in een flat.![]()
Onze eensgezinswoning (vrijstaand woonhuis) is zeker weten groter dan de gemiddelde flat hier in Nederland. New York durf ik het niet over te zeggen...
Ehh... of je laat je hond veel uit, laat hem vrij spelen met andere honden en op de hondenschool enz enz.
Dat je een hond neemt op een flat zegt niet dat hij het slecht heeft.
Net zoals een paardenstal niet slecht is, tenzij ze er niet/onvoldoende uitkomen

Wij wonen dus wel in een benedenwoning van een flat, met onze honden en katten en die vermaken zich prima hoor

En idd, alleen al onze woonkamer met open keuken is bijna 50m2

Ik vind niet dat de markten verboden moeten worden, wel mogen ze ieder jaar de regels/controles verscherpen vind ik zelf.
Er staan tegenwoordig ook meer pony's van particulieren/kleinere handelaren heb ik het idee, die dan dus wel met hooi enz. daar staan. Nee het is niet ideaal, en dat zal het ook niet worden; maar met hooi voor de neus zal het een stuk prettiger worden voor de paarden

En ja, wij hebben in oktober er ook een pony gekocht, die man wist niet wat ie in huis had en de pony is gezond en is uitgegroeid tot een prachtige pony. Goed kijken wat je koopt EN een dosis mazzel (keuren kan er immers niet, tenzij je je DA bij je hebt) en je kunt er leuke paarden kopen hoor! Zeker als je een jong dier koopt

Ik zie er trouwens ook genoeg die eerst op MP hebben gestaan en niet verkocht werden en dus naar de markt gingen. Die zien er dan gewoon prima uit.
Wel vond ik de prijzen afgelopen jaar erg hoog, je verwacht toch een "koopie" te kunnen doen op de markt

Ik ben de PVDD niet... 

(kunnen jullie niets beters verzinnen?????)