Flinke trap van 4 hoeven (al steigerende) zal hem weer op de wereld brengen! Is hij nou helemaal besodefrutseld! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flinke trap van 4 hoeven (al steigerende) zal hem weer op de wereld brengen! Is hij nou helemaal besodefrutseld!
ik hoop dat ze hem te pakken krijgen en dat hij een zware straf ervoor krijgt.. Walgelijk zoiets
En wat zullen de eigenaren in Münsterland nu angstig zijn, het zal je maar overkomen. Ik hoop dat die ziekeling snel achter de tralies zit. Bah, wat misselijk. 

de geschiedenis lijkt zich weer te herhalen........Shanelle schreef:We kwamen 's ochtends de stallen in en alles hing vol bloed, verscheidene paarden hadden diepe snijwonden in benen, buik, en veel aan hun hoofd!
_danieke_ schreef:waaah wij zitten in twente.. alleeen onze paarden lopen overdag buiten en 's nachts binnen.. dat kan toch wel ? wat een zieke geest.. die moeten ze echt %^&^%*

Huertecilla schreef:Shanelle schreef:We kwamen 's ochtends de stallen in en alles hing vol bloed, verscheidene paarden hadden diepe snijwonden in benen, buik, en veel aan hun hoofd!
Opgesloten hebben ze helemaal geen kans voor ontwijken verdedigen. Wij hebben bewust een vrij weerbare groep met een haremhengst en potig muildier.
Vorige winter zijn hier in de directe omgeving verschillende paarden in de wei geslacht voor consumptie. Nogal wat illegale economische vluchtelingen en geen werk is wel honger.
Ik heb overwogen om buiten in de wei te gaan slapen. Dat doe ik eerder dan ze opsluiten.
hc

Alane schreef:Je hebt er echt geen kaas van gegeten..