Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CGJ12 schreef:Ik bedenk me trouwens net dat Pepping helemaal niet zulke drastische maatregelen hoeft te nemen zoals ik eerder al aangaf.
Per eerstvolgende entingsvervaldatum is het verhaal al over en uit denk. Niemand kan de beste man tot enten dwingen.
Maakt hij er gewoon een Staphorster van........
Dat zou wat zijn 
(Maar toch heel hard gelachen....) CGJ12 schreef:Ik bedenk me trouwens net dat Pepping helemaal niet zulke drastische maatregelen hoeft te nemen zoals ik eerder al aangaf.
Per eerstvolgende entingsvervaldatum is het verhaal al over en uit denk. Niemand kan de beste man tot enten dwingen.
(Maar toch heel hard gelachen....)[/quote] amondi schreef:ze was geselecteerd toch? Alleen kwam dit akkefietje ertussen.
Mag ik voorzichtig stellen dat dit weleens een rechterlijke dwaling kan zijn? Deze uitspraak lost voor niemand wat op.
Floor Vos moet bij Pepping blijven....
En Pepping moet iemand op ZIJN paard laten rijden waar hij geen vertrouwen meer in heeft...
Nou maar hopen dat 1 van de 2 verstandig wordt en zich terugtrekt uit de "deal"
maar dit is wel beroerd voor ze, ze waren er blij mee wat ze bereikt hadden. Gun het haar zeker om nog lichte tour etc mee te draaien ,
Vudress schreef:Ze kunnen toch ook begrip voor elkaar tonen en over een jaar verkopen?
bigone schreef:Die hoeveelheid tijd en energie word dan beloond met 100.000 euro, dus dat lijkt me een erg goede deal, zeer veel mensen stoppen net zoveel tijd en energie in hun paarden alleen hebben ze ook alle kosten, inclusief aankoopkosten.
Ik weet niet of deze mensen het paard toen,financieel gezien, hadden kunnen kopen maar ze hebben voor de veilige weg gekozen, geen kosten en als het dier toch niet zo goed is ook geen kosten, niet miepen dat je hem nu wilt houden want dan hadden ze hem moeten kopen.
Suzanne F. schreef:Ik had toen ook voor die ton gekozen hoor. (nou ja -4500:2=2250, 100.000-2250= 97750 eurie.)
Maar goed, nu levert ie dat niet meer op vermoed ik.
CGJ12 schreef:Ik bedenk me trouwens net dat Pepping helemaal niet zulke drastische maatregelen hoeft te nemen zoals ik eerder al aangaf.
MargreetB schreef:CGJ12 schreef:Ik bedenk me trouwens net dat Pepping helemaal niet zulke drastische maatregelen hoeft te nemen zoals ik eerder al aangaf.
Maar sowieso moet je toch altijd je pp bij je hebben op wedstrijd? Sterker nog, je mag niet eens zonder pp de weg op met je paard in de trailer. Dan is het verhaal al uit voordat het (weer) begonnen is; Pepping zal vast het paspoort niet zomaar even meegeven.