Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babel schreef:Het lijkt mij voor Adelinde verstandig om Parzival niet weg te doen! Ze werkt hier al jaren zo hard voor, en dan heeft ze eindelijk bereikt waar ze van droomde, en dan laat ze het allemaal in het water vallen door hem weg te doen? Ik zie het niet gebeuren. Ze heeft naast Parzival ( voor zover ik weet ) niet zoals de andere ruiters van Nederland nog een stal vol met paarden. Of en wanneer ze dus zo'n topper als Parzival tegenkomt is altijd nog maar afwachten.
Ik zou zeggen, geen oude schoenen ( die nog flitsend, snel en supermooi zijn! ) weggooien voor je nieuwe hebt!
janouke schreef:waarom zou ik een hele bekende papa of mama moeten hebben of veeeel geld? Pap heeft alleen heel even int. dress. gereden. en rijd nu Z dressuur
en talanteplan is gewoon voor iedereen, en dat is ook echt zo, want ik weet wie allemaal door zijn en hun ouders zijn echt niet bekend.
Bekendere pony ruiters (dus kader ruiters) moge daar helemaal niet aan mee doen
janderegelaa schreef:Als Adelinde wijs is dan verkoopt ze haar deel ook. Als hij volgens de geruchten 2 miljoen waard is dan koopt ze voor haar deel een stal vol goede paarden terug. Maar dat is het probleem bij de meeste vrouwen, emotie....
Citaat:En trouwens: zelden zie je een dressuurpaard bij een andere ruiter op dat niveau op dezelfde manier presteren. Die afstemming tussen die twee bouw je niet in een paar maanden op.
CGJ12 schreef:Als Anky Bonfire hade verkocht vóórdat ze doorbrak, had niemand nu ooit van Anky gehoord.......
Had ze nu misschien een manege van 1 miljoen (met bijbehorende onroerend goed aanslag) en that's it.
Vergeet niet dat de prestaties van Anky, Edward en Adelinde voor 90% afhankelijk zijn van het paard.
De paarden maken het verschil, niet de ruiters.