X__Trees schreef:besita schreef:wakker ga ik er niet van liggen ..maar ten slotte zijn het "wij " ( basis& nationale ruiters , fokkers , eigenaren , liefhebbers ed )die via licenties , inschrijvingen betalen aan de KBRSF en dus aan inzendingen van topruiters , hun hotels en ook die van de bondscoach en de nono's om daar te gaan deelnemen .Dus het is maar "normaal " dat je daar eens bij stilstaat .
Het is al jaren zo ( we zijn al eens uit de superleague geflikkerd , we verloren JC van Geenberghe en Wathelet aan Oekraine) en toch veranderd er niets maar maken ze het mensen -die hun uiterste best doen en het goed menen met onze sport bvb De buyl eigenaren van de paarden van Mc entee -wel beu ..want eerlijk als ik hun was en ik las al die laster van de bondscoach in de boekjes en kranten no way dat ik ooit nog een paard voor het vaderland zou laten uitkomen ook al had ik morgen Shutterfly op stal
Besita, ik kan je volgen dat je niet akkoord bent met hoe het er hier aantoe gaat. Ik zou ook veel liever McEntee op het EK geizen hebben. Maar wie stel je, naast hem nog voor? Welke combinaties zijn momenteel in staat op dat niveau te presteren?
België moet héél wat veranderen aan de manier van het beleid. Maar je paard uit België weghalen lijkt mij ook geen goed idee voor de toekomst. (laten we dan denken dat er tegen dan wel al heel wat veranderd is.)
@Besita : Dat dit team niet het beste was dat samengesteld had kunnen worden,daar ben ik het volledig mee eens...
Maar wie had de bondscoach dan moeten sturen?
Want eigenlijk had buiten Postelmans,Niels evengoed moeten thuisblijven van dit E.K. .
Hij heeft een hele goede merrie maar die is zeker groen genoeg op dit niveau.Dat is toch ook een risico nemen als bondscoach hé want die merrie mist ervaring op die hoogte die ze volgens mij beter kan opdoen op de "normale" internationale concoursen ipv op een E.K. .
Waar zat Lansink trouwens?Die heeft een stal vol paarden die op dat niveau meekunnen...en je kan mij niet wijsmaken dat er geen één klaar was...
En Philippaerts?
En er stond volgens mij nog iemand in St.Katelijne Waver te springen om mee te mogen...
) in Valkenswaard . Waarom moet bvb een Rik Hemerijk na een slechte 2 de manche in Rotterdam weer csi**gaan starten in Frankrijk ..laat dat paard ervaring opdoen op grote wedstrijden ..
Een ruiter op basis van zijn ego naar een EK sturen?