Yolien schreef:Waarom draaft Anky Salinero niet gewoon zelf op?
Sinds dat Anky haar been gebroken heeft, doet ze het niet zelf meer.

O, sorry was al gezegd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasmijn76 schreef:zou de score wel up to date zijn??...kan half Bokt weer aan de slag met de F5 knop
pharagirlke schreef:Dat doe ik zekerEn ik vind Tot een prachtig dier hoor, daar niet van.
scandic: nu nog welHeb het idee dat het een "hype" is... (het idee, ik kan dus ook helemaal mis zijn.) Net zoals het nu een hype is om Anky af te kraken
Ik weet het niet... Ik wacht rustig af hoe het en hoe hij zich gaat ontwikkelen.
pharagirlke schreef:Nee, hoor, ik snap nl niet wat er "verbluffend" aan is. Heb al een hoop filmpjes gekeken, jep, mooi dier. Maar daar houd het op.Bovendien vind ik Edward absoluut geen ruiter voor dit paard. Wat ik verder zie is een paard dat nog maar weinig controle over zijn bewegingen heeft.
Nee... Ik zie liever de beheerste elegante Salinero of de "ik doe het op mijn sloffen" Parzival... Het is een mooi, zwart paard... Zoals zoveel zwarte paarden...
Hoop dat hij het over een paar jaar nog doet...
pharagirlke schreef:De küren van Edward vindk sowieso nietsMaar dat is het niet alleen, het paard roept niets op. Hij is niet vloeiend... Hij voert de oefeningen niet uit alsof hij er mee speelt...
Haar kür uit Athene kijk ik idd ook nog regelmatig terug... Ik blijf dat haar beste kür vinden.maar van Sali krijg ik ook kippenvel op deze kür, wat een kracht zit er in dat dier... Hij speelt er gewoon mee..
Yolien schreef:Toch blijf ik dat wel jammer vinden...
Een ruiter presenteert zich ook tegenover de jury en omdat zij Anky is hoeft dat dan weer niet....
CharleyT schreef:Yolien schreef:Toch blijf ik dat wel jammer vinden...
Een ruiter presenteert zich ook tegenover de jury en omdat zij Anky is hoeft dat dan weer niet....
Wat je ook doet of niet doet, als je Anky heet, is er altijd wel iemand die moet azijnpissen! Je hele reactie is zo zuur. Wat maakt het uit wie het paard voordraaft?? ALs Imke last had van d'r grote teen, had ook een ander voorgedraafd.
Het is nl de PAARDENkeuring. De ruiters worden niet gepresenteerd of gekeurd.