[HK] Het EK Kletstopic (meer info op bl 1, eerst daar lezen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:26

Yolien schreef:
Waarom draaft Anky Salinero niet gewoon zelf op?

Sinds dat Anky haar been gebroken heeft, doet ze het niet zelf meer. ;)

O, sorry was al gezegd. :o
Laatst bijgewerkt door Cisss op 24-08-09 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Ik denk dat je morgen moet kijken Judje :P

Totilas, ik weet het niet. Ik vind het een superpaard, ik ben wel benieuwd hoe die zich gaat ontwikkelen!

Dan toch maar via Rabo kijken! :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Jasmijn76 schreef:
zou de score wel up to date zijn??...kan half Bokt weer aan de slag met de F5 knop :D

Er is een kans dat het morgen via een Duits kanaal live te volgen is online (een aantal onderdelen, niet het hele EK), maar dat is nog niet zeker.
Ik heb iig een link gekregen van mijn broertje en die moet ik morgen uitproberen. Mocht het werken, dan laat ik het natuurlijk gelijk weten :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:27

Dat doe ik zeker :j En ik vind Tot een prachtig dier hoor, daar niet van. :)

scandic: nu nog wel :j Heb het idee dat het een "hype" is... (het idee, ik kan dus ook helemaal mis zijn.) Net zoals het nu een hype is om Anky af te kraken :') Ik weet het niet... Ik wacht rustig af hoe het en hoe hij zich gaat ontwikkelen. :)

Janine1990

Re: Veterinaire keuring Totilas zorgt voor stress bij Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:29

PG: Die hype om Anky af te kraken bestaat al behoorlijk lang geloof ik... :+
Vrij kansloze hype... Hypes zijn kansloos...

Ema15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:33

pharagirlke schreef:
Dat doe ik zeker :j En ik vind Tot een prachtig dier hoor, daar niet van. :)

scandic: nu nog wel :j Heb het idee dat het een "hype" is... (het idee, ik kan dus ook helemaal mis zijn.) Net zoals het nu een hype is om Anky af te kraken :') Ik weet het niet... Ik wacht rustig af hoe het en hoe hij zich gaat ontwikkelen. :)

Prachtig dier met een beweging WOwwww maar ik snap je wel een beetje, hij overbluft het publiek zo overweldigend is hij, kippenvel momenten, komt bij jou misschien nog wel ;)

Wat Anky betreft ja daar wordt ik echt heel erg moe van soms, laat iedereen maar stoppen met dat gezeik over 12 jaar weten we of er iemand is die haar prestatie heeft kunnen herhalen 3 x Oly goud ! Maar zoals jij zegt het wordt een beetje een hype |(

Ga mijn bedje opzoeken....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:35

Nee, hoor, ik snap nl niet wat er "verbluffend" aan is. Heb al een hoop filmpjes gekeken, jep, mooi dier. Maar daar houd het op. :) Bovendien vind ik Edward absoluut geen ruiter voor dit paard. Wat ik verder zie is een paard dat nog maar weinig controle over zijn bewegingen heeft. :) Nee... Ik zie liever de beheerste elegante Salinero of de "ik doe het op mijn sloffen" Parzival... Het is een mooi, zwart paard... Zoals zoveel zwarte paarden... :) Hoop dat hij het over een paar jaar nog doet...

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:38

loopt engeland een uur vroeger of later

en de tijden zijn dat de engelse tijden??

ik wil ze wel graag live zien. Alleen zit ik waarschijnlijk bij de kapper

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:45

pharagirlke schreef:
Nee, hoor, ik snap nl niet wat er "verbluffend" aan is. Heb al een hoop filmpjes gekeken, jep, mooi dier. Maar daar houd het op. :) Bovendien vind ik Edward absoluut geen ruiter voor dit paard. Wat ik verder zie is een paard dat nog maar weinig controle over zijn bewegingen heeft. :) Nee... Ik zie liever de beheerste elegante Salinero of de "ik doe het op mijn sloffen" Parzival... Het is een mooi, zwart paard... Zoals zoveel zwarte paarden... :) Hoop dat hij het over een paar jaar nog doet...

Ik snap jou ook wel een beetje op zich. Ik vind het wel een geweldig paard om te zien, maar heb nog niet zo vaak kippenvel bij hem gehad. Dat komt misschien ook door de muziek, die doet me niet zoveel. De kür van Anky nu vind ik ook niet heel mooi, maar van die Athene kür krijg ik nog altijd kippenvel als ik hem terug zie, evenals die küren van Bonfire. Maarja, Bonfire had ook zoiets aparts, die riep echt emotie op.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:48

De küren van Edward vindk sowieso niets :') Maar dat is het niet alleen, het paard roept niets op. Hij is niet vloeiend... Hij voert de oefeningen niet uit alsof hij er mee speelt... :)

Haar kür uit Athene kijk ik idd ook nog regelmatig terug... Ik blijf dat haar beste kür vinden. :j maar van Sali krijg ik ook kippenvel op deze kür, wat een kracht zit er in dat dier... Hij speelt er gewoon mee.. :)

Vera1908

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:54

pharagirlke schreef:
De küren van Edward vindk sowieso niets :') Maar dat is het niet alleen, het paard roept niets op. Hij is niet vloeiend... Hij voert de oefeningen niet uit alsof hij er mee speelt... :)

Haar kür uit Athene kijk ik idd ook nog regelmatig terug... Ik blijf dat haar beste kür vinden. :j maar van Sali krijg ik ook kippenvel op deze kür, wat een kracht zit er in dat dier... Hij speelt er gewoon mee.. :)

Ik ben dan weer wel een Totilas fan, maar van die Athene kür krijg ik ook nog steeds kippenvel!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:54

Pff, gelukkig kan Edward woensdag gewoon starten :)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:57

Janine1990 schreef:
Is onze Sjoert trouwens in Windsor? Omdat die foto er bij staat, ben wel benieuwd!

volgensmij niet, hij komt morgen foto's maken van een stel vriendinnen van me.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:15

Ik ben wel een super Totilas fan!
Krijg echt kippenvel als ik hem zie bewegen, zelfs een brok in mijn keel.
Alhoewel ik die kür ook niet mooi vind, op het stukje van Pirates (galopchangementen) na!

Suzanne37

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:29

Zo zie je maar weer dat smaken verschillen (en misschien maar goed ook ;) ). Ik vind het een verschrikkelijk mooie kür van begin tot het eind. :D

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:53

Tjonge jonge, wat een geziek hier...deze week zijn we toch allemaal fan van alle Nederlanders?? Dat de beste mogen winnen - als het maar (een) Nederland(er) is ;) .

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 05:12

Yolien schreef:
Toch blijf ik dat wel jammer vinden...
Een ruiter presenteert zich ook tegenover de jury en omdat zij Anky is hoeft dat dan weer niet....

Wat je ook doet of niet doet, als je Anky heet, is er altijd wel iemand die moet azijnpissen! Je hele reactie is zo zuur. Wat maakt het uit wie het paard voordraaft?? ALs Imke last had van d'r grote teen, had ook een ander voorgedraafd.
Het is nl de PAARDENkeuring. De ruiters worden niet gepresenteerd of gekeurd.

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 07:55

@ Cayenne: hoe zit 't met die duitse stream? Anders ga ik toch maar via fei proberen...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 07:56

Dat weet ik pas wanneer het EK ook echt begint, maar ik zou er niet te veel op rekenen voor de zekerheid.

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:05

oké thx, ga me maar even melden met creditcard bij de fei. Hoop dat ik dan wel waar voor mijn geld krijg :Y)

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:10

CharleyT schreef:
Yolien schreef:
Toch blijf ik dat wel jammer vinden...
Een ruiter presenteert zich ook tegenover de jury en omdat zij Anky is hoeft dat dan weer niet....

Wat je ook doet of niet doet, als je Anky heet, is er altijd wel iemand die moet azijnpissen! Je hele reactie is zo zuur. Wat maakt het uit wie het paard voordraaft?? ALs Imke last had van d'r grote teen, had ook een ander voorgedraafd.
Het is nl de PAARDENkeuring. De ruiters worden niet gepresenteerd of gekeurd.

Jammer dat je niet op mijn laatste reactie reageert, waarin in uitleg waar mijn verhaal op gebaseerd is en waaruit bijvoorbeeld blijkt dat het in de springsport heel anders gaan als in de voor mij bekende eventingsport.

Daarbij wil ik even vooropstellen dat ik Anky NIET afkraak ik vroeg het me openlijk af.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:35

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:44

Dank dank dank Cayenne _/-\o_
kom niet door betalingen fei heen terwijl ik weet dat er voldoende op creditcard staat :(
Meer mensen hier last van?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:45

FEI is erg lastig met betalingen en de kwaliteit valt ook erg te wensen over.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:48

dank U!...ik ga alvast mn F5 knop warmdraaien