Disney zoekt Secretariat look-a-likes voor grote paardenfilm

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MJ__

Re: Disney zoekt Secretariat look-a-likes voor grote paardenfilm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:15

ik vind trouwens dat hij helemaal geen vreemde bouw heeft :')
Zat te lezen,en zag dat echt bijna iedereen zei dat hij zo vreemd gebouwd is :')

xxtesssss

Yeyo schreef:
Wel een verschilletje.....

Afbeelding

ik vind het wel meevallen, het enige verschil is iets minder bespiering in de achterhand en hij is meer gevuld bij de flanken maar dit zal enkel komen omdat hij niet meer raced.

Nummus

Fien__ schreef:
Zat te lezen,en zag dat echt bijna iedereen zei dat hij zo vreemd gebouwd is :')

Ik las later dat ie vadsiger is geworden omdat die foto van toen ie gestopt was is genomen. Lekker mislijdend. Op die andere foto's valt het inderdaad reuze mee. En soms vind ik zo'n leuk Andalusiër nekkie wel eens grappig.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:17

Ik geloof niet dat mijn tinker voor deze rol in aanmerking komt :')

Iig leuk dat er weer een paardenfilm aankomt.

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:19

Jellie schreef:
Ik geloof niet dat mijn tinker voor deze rol in aanmerking komt :')

Iig leuk dat er weer een paardenfilm aankomt.

sokkies en maantjes deraf, ff op dieet, kan toch prima? :+

lucienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:28

Heb een foto opgestuurd, denk alleen niet dat mijn paard hiervoor in aanmerking komt. Krijg nu in iig geen spijt het niet geprobeerd te hebben :+
Afbeelding
Lijkt er niet echt op, op de kleur na dan

joopie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:29

Fien__ schreef:

Ik vind het ook wel meevallen hoor, een renpaard is nou eenmaal wat anders gebouwd dan het gemiddel spring/dressuurpaard. Maar goed ik denk dat een goede look a like daarom wel het beste een Engels volbloed kan zijn, omdat hij met zijn overbouwde kont toch echt wel een volbloed lijf heeft. En dan voor in zijn oudere jaren een Quater Horse misschien. Ik ben benieuwd, lijkt me erg moeilijk om zo'n geweldenaar goed op het witte doek af te beelden.

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:29

Wat jammer nu dat ik een merrie heb met dezelfde kleur en aftekening,zouden ze ook stukjes aanplakken :D

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:30

Ik heb een paard met zo goed als dezelfde aftekeningen maar is denk ik net iets te donker.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:30

Die van mij lijkt er vrijwel identiek op, maar of zij het aan kan is punt 2 wel heefd die van mijnog weinig spieropbouw. Hmm denk denk Ze is een volbloed

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:32

oOoKellyoOo schreef:
Die van mij lijkt er vrijwel identiek op, maar of zij het aan kan is punt 2 wel heefd die van mijnog weinig spieropbouw. Hmm denk denk Ze is een volbloed

Ik zie geen foto in je profiel, klik ik op je hyves.. zie ik alleen een Fries. :')

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:34

Zoeken ze dan een paard in zijn renconditie of in zijn op de foto getoonde conditie?
Volgens mij gaan ze overspoeld worden met foto's van paarden met enkel een gelijkenis van kleur en verder niets. :7

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:37

ik heb even een foto opgezocht van de mijne

de 3 witte benen en de kleine bles kloppen alleen de kleur is iets te donker.
stokmaat is 1.80

Afbeelding

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:40

Ik vind hem op de baan echt een stuk slanker in de flanken en zijn kont oogt helemaal niet zo vadsig.
Moest echt aan een vleeskoe denken toen ik zijn bilpartij zag en die ronde heupen :+

Lucienne, ik vind m wel lijken hoor!!!

femmiel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:46

Jammer Bonny is een valk,mischien wat aan te schilderen :P

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:51

Abercrombie schreef:
Ik had het perfecte paard hier voor (roodvos, engels volbloed).. Die staat nu in Amerika

Afbeelding

Idd vind ik het meest lijken op hoe hij er later uitzag... aftekeningen misschien een beetje veranderen. Maar zo'n volbloed zie je niet veel als dit idd een 100 % volbloed was/is!

Nordan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:02

Hee die van mij lijkt er sprekend op..
Alleen wat is dan de bedoeling,dat je het paard verkoopt of dat ze m huren of lenen en moet je daar dan ook zijn?

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:11

Alet74 schreef:
Heeft het verhaal als strip vroeger ook niet in de Penny of de Ponyclub gestaan? Het komt me zo bekend voor.
Wel leuk weer, zo'n paardenfilm. Ik vond Seabiscuit ook een mooie film, mooie beelden.
Helaas heb ik niet een paard wat er op lijkt, zie hier wel veel mooie vossen voorbij komen!
Jazeker heeft dat in de Ponyclub gestaan :)) Getekend door (de voor mij ongeëvenaarde) Lena Furberg en het heette "Je kent Secretariat toch wel?!" Ik moest er ook meteen aan denken toen ik dit topic las :D

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:17

Adriana schreef:
Abercrombie schreef:
Ik had het perfecte paard hier voor (roodvos, engels volbloed).. Die staat nu in Amerika

Afbeelding

Idd vind ik het meest lijken op hoe hij er later uitzag... aftekeningen misschien een beetje veranderen. Maar zo'n volbloed zie je niet veel als dit idd een 100 % volbloed was/is!

Cielito = 100% engels volbloed.

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn wel fotos van bijna 4 jaar geleden hij staat al even in het buitenland geen idee hoe hij er vandaag uit ziet :)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:33

Die lijkt er echt wel op,leuk dat er weer een paardenfilm aankomt..alleen jammer dat het weer over renpaarden gaat.Waarom niet een keer over een dressuurpaard of springpaard..

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:34

Blijkbaar waren die niet legendarisch genoeg :P

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:58

Fentum goed genoeg? :D
Hij is wel een goudvos en geen roodvos en met z'n aftekeningen zal hij er ook niet doorkomen vrees ik :P
nu heeft 'ie wel veel meer massa, tijd om nieuwe foto's te maken!
'k vind het wel fijn dat er nog eens een paardenfilm komt :)
Afbeelding
http://img43.imageshack.us/img43/200/dsci0904.jpg

joopie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 16:08

Elisa2 schreef:
Die lijkt er echt wel op,leuk dat er weer een paardenfilm aankomt..alleen jammer dat het weer over renpaarden gaat.Waarom niet een keer over een dressuurpaard of springpaard..

omdat het compleet niet boeiend is om daar een film over te maken :+ Dressuur/springen speelt niet bij het grote publiek, rensport wel :j Daarnaast heeft een rensport veel meer mooie verhalen te vertellen, veel meer spanning en sensatie.

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 16:30

leuk zo film ben benieuwd wat het word hoewel het mij leuker leek als ze er een animatiefilm van maken :P

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:00

joopie7 schreef:
Elisa2 schreef:

omdat het compleet niet boeiend is om daar een film over te maken :+ Dressuur/springen speelt niet bij het grote publiek, rensport wel :j Daarnaast heeft een rensport veel meer mooie verhalen te vertellen, veel meer spanning en sensatie.

Daar ben ik het niet mee eens,als ze eens een goede dressuurfilm zouden maken waarin uitgelegd word hoe je traint en tot bepaalde dingen tot stand komt in de dressuur met als afsluiting een olympische spelen etc. {met wat drama en romantiek erin} dan krijg je ook een boeiende film.Denk dat het publiek het nu wel weet met al die legendarische renpaarden wat uiteindelijk allemaal een zelfde soort film is.