Zat te lezen,en zag dat echt bijna iedereen zei dat hij zo vreemd gebouwd is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fien__ schreef:ik vind trouwens dat hij helemaal geen vreemde bouw heeft
Fien__ schreef:ik vind trouwens dat hij helemaal geen vreemde bouw heeft
Alet74 schreef:Jazeker heeft dat in de Ponyclub gestaanHeeft het verhaal als strip vroeger ook niet in de Penny of de Ponyclub gestaan? Het komt me zo bekend voor.
Wel leuk weer, zo'n paardenfilm. Ik vond Seabiscuit ook een mooie film, mooie beelden.
Helaas heb ik niet een paard wat er op lijkt, zie hier wel veel mooie vossen voorbij komen!
Adriana schreef:Abercrombie schreef:Ik had het perfecte paard hier voor (roodvos, engels volbloed).. Die staat nu in Amerika
Idd vind ik het meest lijken op hoe hij er later uitzag... aftekeningen misschien een beetje veranderen. Maar zo'n volbloed zie je niet veel als dit idd een 100 % volbloed was/is!
Elisa2 schreef:Die lijkt er echt wel op,leuk dat er weer een paardenfilm aankomt..alleen jammer dat het weer over renpaarden gaat.Waarom niet een keer over een dressuurpaard of springpaard..
joopie7 schreef:Elisa2 schreef:Die lijkt er echt wel op,leuk dat er weer een paardenfilm aankomt..alleen jammer dat het weer over renpaarden gaat.Waarom niet een keer over een dressuurpaard of springpaard..
omdat het compleet niet boeiend is om daar een film over te makenDressuur/springen speelt niet bij het grote publiek, rensport wel
Daarnaast heeft een rensport veel meer mooie verhalen te vertellen, veel meer spanning en sensatie.