Anky van Grunsven en een interview over haar westernambities

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

newmom

Re: Anky van Grunsven en een interview over haar westernambities

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:07

pardon, ik dacht dat je iedereen bedoelde. en niet enkele (of meer) in alle sporten.

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:32

notenkrakerbitten :=

Ik vind het super dat Anky lekker gaat western rijden, jammer dat het geen pleasure is geworden hihi }>
Super voor de westernsport, super leuk voor Anky.. Laat gaan!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:40

Ik vind het helemaal geweldig en hoop dat Anky heel ver gaat komen in de reining!

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:53

IrisenUledi schreef:
ik denk dat het met hildas smart chick niet goed lukte want die heeft ze even gehad
vind het alleen raar dat ze nou die wizzellewizziewas ofzowiets neemt :D want die staat op de wereldranglijst geloof ik als 3e ofzo ...... Ik weet niet wat ik ervan moet denken het lijkt net of ze er een beetje mee wil spotten van ik heb de 2 beste paarden van de wereld salinero en die wazzelwizzie ofzoiets
ik denk dat anky maar is niet zo hoog moet zoeken en gewoon met een ''normaal'' paardje moet beginnen

Waarom zou je in hemelsnaam als je geld en talent hebt met een 'normaal' paard gaan beginnen? :? Als je de kans krijgt, dan pak je toch meteen een toppaard ipv jarenlang aan te modderen om een of ander middelmatig paard te gaan rijden. Wat een onzin zeg!

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:52

ik vind het jammer van 't paard.
heb er weleens op gereden, kom vaak bij de eifel gold ranch, en 't is (was?) mn lievelingspaard daar.
ik zou eerder zeggen: op een oude fiets moet je het leren,
maar blijkbaar geldt dat niet echt voor anky?

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:53

TiaraBungy schreef:
Weet ik, dat ze Hilda heeft gehad en nu de superhengst van Cira ;)
Ik vond het in het begin ook raar en ik had ook zoiets van 'Waarom ik niet en jij wel?!'.. Maar dat sláát gewoon nergens op. Ze heeft nou eenmaal de naam en het 'geld', dus zij kan zich dat nou eenmaal veroorloven en heeft gewoon goede paarden nodig.. Ze kan moeilijk met een talentloos paard aankomen ;)
Ze heeft nu ook eindelijk haar motivatie goed weergegeven.. ;) Altijd vond ik het een beetje onduidelijk waarom ze het deed/doet..

het is een ruin. ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:56

YouthReiner schreef:
heb er weleens op gereden, kom vaak bij de eifel gold ranch, en 't is (was?) mn lievelingspaard daar.

als ze deze ook prima aan't lopen krijgt, waarom zou ze dan een oudere pakken?

Wat een gezeur in dit topic zeg. :\

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:58

Hahaha, sorry Youthreiner :+ Just details :')

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 22:04

pharagirlke schreef:
YouthReiner schreef:

als ze deze ook prima aan't lopen krijgt, waarom zou ze dan een oudere pakken?

Wat een gezeur in dit topic zeg. :\

denk als je beetje redelijk nadenkt, je ook weet dat anky geen slecht les krijgt, dus..
ga liever kijken naar iemand anders die het stukken minder als haar doet,
jij bent toch ook ergens begonnen youthreiner

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 22:23

ik ben begonnen op een beginnerspaardje en daar ben ik mee gegroeid tot zover ik nou ben.
't paardje van rieky mocht/kon ze niet meer leasen omdat ze er niet genoeg op reed en het toch een goed showpaard van rieky was en dat vond ze zonde..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 22:34

Dat is al een heel ander verhaal dan wat Anky zegt Michelle. ('Ze was eigenlijk gewoon nog te groen voor me').
Ik vind het ook zonde hoor, van zo'n goed showpaard, maar als ik het geld had, had ik ook zo een dergelijk paard gekocht :=

Rhadamanthys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 23:18

Als het echt een paard is uit de top 3 is t natuurlijk heel leuk voor Anky, maar dan verwacht je wel dat zo ook aan de top gaat rijden met western. Anders kan je toch ook gewoon een ander heel goed paard kopen lijkt mij? Anders zou dat paardje ander zn niveau moeten lopen.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 02:30

oke, ze brengt de westernsport iets meer in beeld...
maar het youtube reining filmpje van haar... een hele hoop mensen hier dachten echt serieus dat het een grap was,
alleen omdat iemand heel goed is in dressuur betekent het niet dat diegene kan uitblinken in de westernsport, het is namelijk heel verschillend.

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 11:40

pfffff.... wat een gedram omdat anky nu een goed western paard onder dr kont heeft.
kan er ook een western ruiter hier zeggen dat het leuk voor dr is en t daarbij laten??
mijn hemel, ze heeft de feeling ervoor en wint prijs na prijs en over de hele wereld ... denk je dan niet dat ze een western paard niet normaal rond kan sturen??
tuurlijk verschilt het! maar ze kan t toch, en ze kan toch beter worden in deze tak??
ik lach me dood als ze in no time ook in de westernsport aan de top staat!! ahaha

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 11:50

newmom schreef:
pfffff.... wat een gedram omdat anky nu een goed western paard onder dr kont heeft.
kan er ook een western ruiter hier zeggen dat het leuk voor dr is en t daarbij laten??
mijn hemel, ze heeft de feeling ervoor en wint prijs na prijs en over de hele wereld ... denk je dan niet dat ze een western paard niet normaal rond kan sturen??
tuurlijk verschilt het! maar ze kan t toch, en ze kan toch beter worden in deze tak??
ik lach me dood als ze in no time ook in de westernsport aan de top staat!! ahaha

Natuurlijk is het leuk voor haar als ze er nog iets bij wilt doen. En ze zal er vast ook wel wat in kunnen bereiken, maar in de top komen en ook goud in de reining winnen op het OS, nee zover zou het vast en zeker niet komen. ;)

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 13:23

newmom schreef:

Hey nou, wel de profielen lezen van de mensen die reageren dan he :P

Nogmaals: ik vind het geweldig en ik hoop dat ze Olympisch Kampioen reining wordt!

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:23

Mac schreef:
Nogmaals: ik vind het geweldig en ik hoop dat ze Olympisch Kampioen reining wordt!

Nou ik hoop van niet, laat die medaille eerst maar naar Rieky Young, Jurgen Poels of Michel Sandijck of ..of... gaan :D 8-) 8-)

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:26

Adrienne schreef:
Mac schreef:

Nou ik hoop van niet, laat die medaille eerst maar naar Rieky Young, Jurgen Poels of Michel Sandijck of ..of... gaan :D 8-) 8-)

Idd.. *\o/* :oo
Jurgen! Michel! Rieky! Jurgen! Michel! Rieky! Jurgen! Michel! Rieky! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :#

Sorry, moest even :')
Laatst bijgewerkt door TiaraBungy op 20-08-09 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:45

Heeee TiaraBungy je vergeet er een van mijn lijstje! Daar moeten ook cheerleaders bij! :D :D :j

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:51

Adrienne schreef:
Heeee TiaraBungy je vergeet er een van mijn lijstje! Daar moeten ook cheerleaders bij! :D :D :j

Zo? :D

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:19

Adrienne schreef:
Mac schreef:

Ik hoop dat 'ie gaat naar degene die het beste kan rijden. Of dat nou Anky, Rieky of Tante Mien van hier op de hoek is.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 23:29

ik vind alleen dat er zo makkelijk over western gedacht wordt.
dat als je een goed paard hebt, je binnen een jaar alles kunt winnen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 23:35

Is het eigenlijk sowieso al zeker dat Reining op de OS komt?

Ik denk overigens niet dat Anky zomaar in de top komt. Ze heeft natuurlijk talent en de middelen, maar dat hebben wel veel meer top-westernruiters.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 00:23

Ik wil wel even een testje doen.

Eerst de Dresuurruiters:
Stel dat reining was ingedeeld volgens de Nederlandse schaal voor dressuur, dus B, L, M, Z, ZZL, ZZZ, PSG, IMI, IMII, GP, GPS. In welke klasse denken jullie dat Anky reining rijdt op dit moment? En dan dus niet qua manoeuvres, maar qua algeheel niveau. Het laagste is manege-niveau, het hoogste is het niveau van het WK.Hoewel het bij reining de vraag is of op het WK het hoogste niveau gehaald wordt, maargoed.

WESTERNRUITERS NOG NIET REAGEREN!
Dat komt later.

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 08:20

TiaraBungy schreef:
Adrienne schreef:

Zo? :D

+:)+ +:)+ +:)+ ;)