Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IrisenUledi schreef:ik denk dat het met hildas smart chick niet goed lukte want die heeft ze even gehad
vind het alleen raar dat ze nou die wizzellewizziewas ofzowiets neemtwant die staat op de wereldranglijst geloof ik als 3e ofzo ...... Ik weet niet wat ik ervan moet denken het lijkt net of ze er een beetje mee wil spotten van ik heb de 2 beste paarden van de wereld salinero en die wazzelwizzie ofzoiets
ik denk dat anky maar is niet zo hoog moet zoeken en gewoon met een ''normaal'' paardje moet beginnen
Als je de kans krijgt, dan pak je toch meteen een toppaard ipv jarenlang aan te modderen om een of ander middelmatig paard te gaan rijden. Wat een onzin zeg! TiaraBungy schreef:Weet ik, dat ze Hilda heeft gehad en nu de superhengst van Cira
Ik vond het in het begin ook raar en ik had ook zoiets van 'Waarom ik niet en jij wel?!'.. Maar dat sláát gewoon nergens op. Ze heeft nou eenmaal de naam en het 'geld', dus zij kan zich dat nou eenmaal veroorloven en heeft gewoon goede paarden nodig.. Ze kan moeilijk met een talentloos paard aankomen
Ze heeft nu ook eindelijk haar motivatie goed weergegeven..Altijd vond ik het een beetje onduidelijk waarom ze het deed/doet..
YouthReiner schreef:ik vind het jammer van 't paard.
heb er weleens op gereden, kom vaak bij de eifel gold ranch, en 't is (was?) mn lievelingspaard daar.
ik zou eerder zeggen: op een oude fiets moet je het leren,
maar blijkbaar geldt dat niet echt voor anky?
Just details

pharagirlke schreef:YouthReiner schreef:ik vind het jammer van 't paard.
heb er weleens op gereden, kom vaak bij de eifel gold ranch, en 't is (was?) mn lievelingspaard daar.
ik zou eerder zeggen: op een oude fiets moet je het leren,
maar blijkbaar geldt dat niet echt voor anky?
als ze deze ook prima aan't lopen krijgt, waarom zou ze dan een oudere pakken?
Wat een gezeur in dit topic zeg.
newmom schreef:pfffff.... wat een gedram omdat anky nu een goed western paard onder dr kont heeft.
kan er ook een western ruiter hier zeggen dat het leuk voor dr is en t daarbij laten??
mijn hemel, ze heeft de feeling ervoor en wint prijs na prijs en over de hele wereld ... denk je dan niet dat ze een western paard niet normaal rond kan sturen??
tuurlijk verschilt het! maar ze kan t toch, en ze kan toch beter worden in deze tak??
ik lach me dood als ze in no time ook in de westernsport aan de top staat!! ahaha
newmom schreef:pfffff.... wat een gedram omdat anky nu een goed western paard onder dr kont heeft.
kan er ook een western ruiter hier zeggen dat het leuk voor dr is en t daarbij laten??

Adrienne schreef:Mac schreef:Nogmaals: ik vind het geweldig en ik hoop dat ze Olympisch Kampioen reining wordt!
Nou ik hoop van niet, laat die medaille eerst maar naar Rieky Young, Jurgen Poels of Michel Sandijck of ..of... gaan![]()
![]()
Adrienne schreef:Mac schreef:Nogmaals: ik vind het geweldig en ik hoop dat ze Olympisch Kampioen reining wordt!
Nou ik hoop van niet, laat die medaille eerst maar naar Rieky Young, Jurgen Poels of Michel Sandijck of ..of... gaan![]()
![]()