Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adri schreef:Zels gestolen paarden.nl heeft op een moment hulp aangeboden, hebben de douanes op de luchthavens ingelicht, in alle geval, paarden staan in Engeland. Tevens wordt ik op dit moment veel gevraagd om paarden met Belgische of Nederlandse chip hun verleden op te zoeken. Op mijn site staat op dit moment bij gezocht weer zo'n oproep, het zou gaan om een oorspronkelijk Nederlands paard, maar met twee chips en een Belgische handelaar die het vervoert zou hebben. Is dit normaal???
Adri schreef:Nickyu,
Jij weet dat ik op mijn vingers getikt ben, dat ik te emotioneel ben met paarden, dat het zoeken naar gestolen paarden een zaak was voor de Politie (mail van een belangrijke persoon van de paardenoverheid) Elke minuut wordt er gebeld om hulp voor de artikels over deze 7 en niet 4 paarden, weet je wat ik antwoord, "waar was U als ik de diefstal wilde bekend maken", toen was er geen interesse.
tomcat701 schreef:Maar wat ik me afvraag waarom was die Britse amazone daar ineens op stal om die paarden te bekijken.
Je gaat toch niet zomaar langs een stal...
erg appart allemaal
horsie24 schreef:hallo iedereen ik ben de vriendin van joel triplot de paarden zijn nog steeds daar de merrie is drachtig een is geblesseerd en we weten nog niet in welke maten
want de politie beweegt niet
en als jullie denken dat je de grens niet over kan met gechipte paarden nou vergeet het maar ze worden niet eens gecontroleerd als ze belgie verlaten.
iedereen kan paarden stelen en ze naar een ander land nemen je veranderd de papieren en voila er is een nieuw paard.
Ik hoop echt dat ze gestraft wordt er is een inetrnationaal arrestatie bevel tegen haar, normaal moet ze aan belgie uitgeleverd worden maar zoals altijd is ze al twee keer voor moeten komen en 25.000 euro borg moeten betalen om niet de bak in te gaan , met het excuus dat haar advocazt het dosssier nog niet klaar heeft.
in ieder geval heeft de politie 5 gesprekken opgevangen van haar tel uit de stal om half vijf s'ochtends die belde naar engeland, dus ik weet niet hoe ze daar onder uit gaat komen. Laten we hopen dat we gauw de paarden terug krijgen, het is toch erg je vind ze terug en ze kunnen niet naar huis koemn, een is nog spoorloos, als iemand een zes jarige ruin heeft gekocht die windzuigt en stro in zen voerbak legt, en een paar haren als fortop heeft en helemaal geen wit, en 1.70 groot laat het me weten het kan polo zijn