heb hem in zien laden toen hij net was overleden

erg sneu!
Sterkte voor de eigenaren + amezone

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crossmonster schreef:Verdoving zullen ze niet gebruikt hebben, want dat mag op concours niet.. OOk plaatselijke verdoving niet.
IK denk eerder dat pony op de trailer al een toeval oid heeft gehad, en dat dit de tweede was.
Ben benieuwd naar wat er uit de sectie komt..
maverick schreef:@Anoeska
Waar slaat dat nu weer op?
Ik spreek uit eigen ervaring.Ik zeg ook niet dat de schuld van de veerarts is! Als een pony/paard zo snel na het verdoven dood neervalt ,Komt dat HOOGST WAARSCHIJNLIJK! door een reactie op de verdoving.Dat gebeurd nu eenmaal wel eens.Maar kennelijk ben jij degene die nog niet zo heel veel heeft meegemaakt.En een paard wat sterft op een wedstrijd wordt altijd sectie op gedaan.
anoukk_daris schreef:Ik was er bijer werd geroepen op het terrein dat de pony een verdoving heeft gehad dat in de ader was gespoten, dat is altijd link.. ligt niet aan de dierenarts, gewoon aan de manier hoe de pony erop reageerd.. aah dat meisje was zooooo sneu!! ik schrok me echt rot...
Kirstjuhh schreef:Maar deze antibiotica moest je echt super rustig erin spuiten, want dit is zo'n antibiotica waar sommige paarden wel tegen kunnen en sommige niet..