Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
onley schreef:ik geef die boer gelijk als ik zie hoe hard ze hier schoften en doen om alles in goede orde te krijgen zodater goed weidehooi
tevoorschijn komt vind ik het niet gek dat die boer zo reageert.
en die vrouw had zich 3 x moeten bedenken voordat ze dat veld op gingdaar heb je gewoon niks verloren
en heb je je knol niet in de hand dan ga er ook niet mee naar buiten.
marieminime schreef:venga schreef:Mishandeling slaat natuurlijk nergens op! Dat staat absoluut niet in verband met wat er is gebeurd.
ken je de precciese situatie dan? of ken je dit ook alleen van het verhaal boven aan.
wie weet is er wel ruzie geweest waarbij lichaanlijk contact is geweest.
raket schreef:Tja, ik ging eens met een vriendin buiten rijden en haar paard werd aangereden. Dat gaf zo'n klap dat de mijne aan de kletter ging. We zaten vlakbij een snelweg. Toen heb ik hem een akker in getrokken en stopte hij door de mulle ondergrond zo.
Er kwamen mensen kijken/helpen en aan 1 van hen vroeg ik van wie die akker was, om de schade te vergoeden. Hij zei dat het van hem was en dat ik geen schade hoefde te vergoedden en dat hij blij was dat het goed was afgelopen, hij had het zien gebeuren.
Wel zocht hij nog scholieren om prei te planten, dus als ik er nog kende...
Dus heb ik een paar weekenden prei gepland, samen met een vriendin. kreeg het ook gewoon uitbetaald.
. Ik zou nooit iets gaan kapot rijden, we rijden enkel op straat, ruiterpad, of braakliggende akkers, krijg je dan een hoop verwijten naar je kop... Huertecilla schreef:linky schreef:Zulke dingen kunnen gebeuren, blijf altijd correkt, je bent "gast" op het terrein van een ander!
Maar "gewoon" crossen in een andermans wei is uitermate onfatsoenlijk en lokt geïrriteerdheid bij de eigenaar uit. En dan ook nog gaan meppen? Je moet maar lef hebben!
Mooie samenvatting.
hc
Huertecilla schreef:linky schreef:Zulke dingen kunnen gebeuren, blijf altijd correkt, je bent "gast" op het terrein van een ander!
Maar "gewoon" crossen in een andermans wei is uitermate onfatsoenlijk en lokt geïrriteerdheid bij de eigenaar uit. En dan ook nog gaan meppen? Je moet maar lef hebben!
Mooie samenvatting.
hc
Miranda06 schreef:Ik snap best dat ze in weiland gaat rijden om paard rustig te krijgen
maar je kan ook afstappen en aan de hand gaan lopen om het paard rustig te krijgen.
Snap best dat die boer kwaad wordt als je land vertrapt wordt.
Huertecilla schreef:linky schreef:Zulke dingen kunnen gebeuren, blijf altijd correkt, je bent "gast" op het terrein van een ander!
Mooie samenvatting.
hc