Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Melanie5 schreef:Het zal maar gebeuren. Ik rijd op mijn werk ook op de heftruck en de eerste les is: als je iets op je vork hebt dat je zicht belemmerd, dan MOET je achteruit rijden.
Bij ons lopen ook kinderen van de baas en die weten dat ze aan de kant moeten als er een heftruck aan komt.
daffodil schreef:Dat meisje zou daar helemaal niet rond hebben moeten lopen......vandaar dat de eigenaresse kon voeren en stro kon halen. Ze zou daar nooit rondgereden hebben als de kinderen er liepen.......
Stephanie_W schreef:De begrafenis was zeer indrukwekkend. De eigenaresse was er bij en had een stuk of 10 ponies meegenomen die voorop gingen toen de kist weggebracht werd naar haar laatste rustplaats. Zij hield het verzorgponytje van het meisje vast. Haar gezicht sprak boekdelen. Wat is dit toch allemaal verschrikkelijk...
griebels schreef:Stephanie_W schreef:De begrafenis was zeer indrukwekkend. De eigenaresse was er bij en had een stuk of 10 ponies meegenomen die voorop gingen toen de kist weggebracht werd naar haar laatste rustplaats. Zij hield het verzorgponytje van het meisje vast. Haar gezicht sprak boekdelen. Wat is dit toch allemaal verschrikkelijk...
Dat was niet de eigenaresse...
Joyceee86 schreef:griebels schreef:
Dat was niet de eigenaresse...
Dat wilde ik ook vragen, want die wilde het meisje haar familie er niet bij hebben. Denk dat ze de zus van de eigenaresse bedoelde