En hij is altijd een goed stabiel teamlid gebleken. Zo ook Anky.
Adelinde is voor mij de onzekere combinatie. Het is bij haar alles of niets. Maar goed, ik ben gelukkig geen bondscoach.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

horseyfries schreef:Ben ik nu de enige die het leuk vind dat iedereen nu een keer een kans krijgt?
Met deze samenstelling van het team kan:
a. Imke alsnog met Sunrise knallen na haar blessure tijdens de OS
b. Adelinde nu laten zien dat ze in het team hoort en niet zoals tijdens de OS als reserve weer moet dienen
c. HP eventjes op de reservebank, nadat hij alle grote wedstrijden de afgelopen periode al heeft kunnen rijden
d. Anky weer laten zien waar ze goed in is: pieken op het juiste moment.
e. Totilas de wereld laten zien waar ze de komende periode bang voor moeten zijn.....
Ik begrijp heel goed dat HP baalt, dat hoort hij ook te doen als topsporter, maar persoonlijk vind ik dit heel eerlijk.

want als je moet geloven hoe het er op veel grote sportstallen aan toe gaat................ ben ik er iig niet jaloers op
CindyUniek schreef:jammer vind nadine zo'n gave merrie
ben er verder niet zo in thuis, maar vind adelinde/parzival er niet altijd denderend uit zien, soms zo onrustig ogend...
@ kaja, afgunst is niet alleen jaloezie... en niet iedereen droomt van haar prestaties... ik zou veel jaloerser zijn op mensen die zonder bit en sporen of ernaast dergelijke prestaties kunnen laten zienwant als je moet geloven hoe het er op veel grote sportstallen aan toe gaat................ ben ik er iig niet jaloers op
niet zo uniek! Kaja schreef:CindyUniek schreef:jammer vind nadine zo'n gave merrie
ben er verder niet zo in thuis, maar vind adelinde/parzival er niet altijd denderend uit zien, soms zo onrustig ogend...
@ kaja, afgunst is niet alleen jaloezie... en niet iedereen droomt van haar prestaties... ik zou veel jaloerser zijn op mensen die zonder bit en sporen of ernaast dergelijke prestaties kunnen laten zienwant als je moet geloven hoe het er op veel grote sportstallen aan toe gaat................ ben ik er iig niet jaloers op
Diegene die op dergelijke wijze als voorgaande reageren op Anky hebben wel degelijk 'last' van afgunst al dan niet in combinatie met jaloezie...
Zij missen in elk geval de mentaliteit van HP en dus de wil om te winnen, zowel als sporter als supporter!
En Unieke Cindy.. wat jij vind van bit/sporen of ernaast is een andere discussie (thank god) maar voor wat betreft je goedgelovigheid op wat anderen je vertellen hoe het eraan toe gaat op grote sportstallen, vind ik altijd zó ontzettend gemakkelijk... net kuddegedrag... weinig onderscheiding zeg maar...niet zo uniek!

horseyfries schreef:Ben ik nu de enige die het leuk vind dat iedereen nu een keer een kans krijgt?
b. Adelinde nu laten zien dat ze in het team hoort en niet zoals tijdens de OS als reserve weer moet dienen
c. HP eventjes op de reservebank, nadat hij alle grote wedstrijden de afgelopen periode al heeft kunnen rijden
e. Totilas de wereld laten zien waar ze de komende periode bang voor moeten zijn.....
Ik begrijp heel goed dat HP baalt, dat hoort hij ook te doen als topsporter, maar persoonlijk vind ik dit heel eerlijk.
xx_Irisje schreef:horseyfries schreef:Ben ik nu de enige die het leuk vind dat iedereen nu een keer een kans krijgt?
Dit vind ik erg mooie verwoord!