Paard springt uit trailer op snelweg bij Drachten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StalZeinstra

Re: Paard springt uit trailer op snelweg bij Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:25

Wat een heftig voorval.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:33

Vind het erger voor het paard en de paniek die het voelde dan met koper of verkoper. Ik hoop dat het paard wel weer geneest en dat er dan aan gewerkt word dat het geen angst hoeft te hebben voor de trailer. Al weet je inderdaad niet waarom het paard in paniek raakte.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:31

Paarden zijn sterk en eigenlijk vind ik het een wonder dat ze gewoon achter zo'n houten of polyester wand blijven staan. In paniek is er weinig wat ze kan bedwingen en dan kan ik me voorstellen dat ze uit de trailer breken.
Lastig voor de verkoper maar ik denk dat ik het paard ook zou terug brengen of in ieder geval een proeftijd zou afspreken. Aan de andere kant hoor je toch ook dat paarden die nooit problemen gaven, opeens flippen. Waar dat dan aan ligt, horzels oid?
Ik hoop dat het met het paard goed afgelopen is. Misschien dat de handelaar hem zo weer heeft doorverkocht en er gewoon niets verder aan de hand is.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:39

Wat een naar incident :\
texelse schreef:
misschien was het paard wel trailermak. En is er wat gebeurd waardoor hij totaal in paniek geraakt is. Ik geloof niet op voorhand in moedwillig dingen verdraaien door de verkoper.

Idem.

Wie weet hoe geëmotioneerd de verkoper was, hoe enthousiast of zenuwachtig de aankopende partij was of waar de trailer volgens het paard naar rook :) Sh#t happens.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 09:38

is er al nieuws over hoe het paard het maakt? En hoe de verkoop is afgelopen?

123chloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 18:47

Jeetje wat erg zeg. Niet normaal.. wat zullen die mensen geschrokken zijn.. poe.. het zal je overkomen.