Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frats schreef:De toeristen hebben geld anders gaan ze niet op vakantie
Dat is een beetje een rare conclusie. En daarbij, dat hoeft dan niet op te gaan aan dit soort toevalligheden. Citaat:Iedereen staat erbij en kijkt er naar!!!!
. Dat hij zoveel man inlaad in inderdaad te stom voor woorden

Vie schreef:Helemaal met je eens randie.
En ja toeristen hebben geld, maar hoeven daarom nog geen geld op overschot te hebben. Ik ben blij als ik op vakantie kan en ik ga echt niet elke cent aan arme poekies op vakantie geven... Oh jee, ik ben dan nog wel een paardenmens.
Overigens moet ik toegeven dat ik paardenactiviteiten eigenlijk nooit doe op vakantie.

kadansjee schreef:Het ergste van alles vind ik nog dat die f*cking domme toeristen erom heen staan te kijken en gewoon niks doen!!!
Deze mensen horen beter te weten en hebben de middelen om het paard eventueel te helpen...
De man van wie het paard is, bij hem hangt het er vanaf of hij eten heeft of niet.... en ik vind eerlijk gezegd dat hij nog niet eens zo heel erg hard met het paard omgaat, hij probeert het paard omhoog te krijgen en veegt hem nog met een doek maar hij slaat of trapt hem niet...
Die toeristen moeten zich meer schamen!!!!!!!

trustHim schreef:@francis, dat vind ik dan heel mooi opgelost door jullie
Dancie schreef:Wat triest zeg,,
Overigens vind ik wel dat beide paarden er goed uitzien..
Oververhitting zou makkelijk kunnen kijk die ademhaling op het laatst en dat zweet en dan nog in de barre zon. Arm beest en dan nog stom gaan slaan om hem omhoog te krijgen als je ziet dat hij het niet meer aankan.